Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fullammer enda, og syns og ha hørt at dette anbefales til barnet er 6 mnd, men lar det seg gjøre i praksis?

1. Hvor lenge fullammet dere?

2 Hvorfor sluttet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fem og en halv måned

I håp om bedre nattesøvn og fordi han var veldig interessert i mat!

Skrevet

Fullamma også til 5 1/2 måned. Mini begynte å grine hver gang jeg skulle spise og ville også ha! hehe

Merka også at hun var sulten for hun begynte å ville ha mat oftere og oftere.

Skrevet

fullammer+ smaksprøver her også.6 mnd gammel. hun har null intr for annen mat!...har hatt nattavvenning netttopp men hun har fortsatt ingen intr. så det lar seg gjøre ja, hun får jo tydeligvis nok mat fra meg:)

Skrevet

fullammet til hun var ca 5,5 mnd - begynte da med kveldsmat.

Hun har vært intr i annen mat lenge, vil smake mat til oss hele tiden. I tillegg hadde vi et håp om bedre nattesøvn her også!

Skrevet

Fullammet til Mia var 5,5 mnd ca.. Da begynte vi med grøt på kvelden..

Det virket som hun var mer sulten.. Våknet oftere om natta, så derfor begynte vi med grøt.. Egentlig så var det helt greit.. Var fornøyd me å ha klart det så lenge.. Hun er nå 7 mnd, og spiser 4 måltider med fast føde om dagen.. Hun spiser riktig nok ikke så mye til hvert måltid da... Nå får hun pupp om morgenen, ett par ganger om dagen.. + på kvelden før hun legger seg og et par ganger om natta... :)

Skrevet

Jeg fullammet til snuppa var 7.5 mnd gammel... Hun nekttet å ta til seg noe annet enn pupp, selv ikke flaske! Men nå har hun tatt litt annen mat i 1 uke og det er kjempe godt å se. Veldig slitsomt å fullamme en så stor baby.

Skrevet

Var av de heldige som kunne fullamme i 6 mndr:-) Da var hun veldig klar for fast føde. Har fått grøt på kvelden i et par uker nå og den går ned på høykant!

Skrevet

Fullammet i 4 1/2 måned. Da hadde hun åpenbart behov for fast føde, for hun hang i puppen hver eneste time. Begynte med 1 grøtmåltid, noe hun slukte med stor appetitt.

Skrevet

Fullammet til 6 mnd, ja. Ikke noe probl. Begynte da med grøt til kvelds.

Skrevet

Her ble det bare til 4mnd. Hun våkna mye natta, og ville ha alt vi spiste og drakk. Måtte bare begynne, nå er hun kjempefornæyd, sover natta gjennom og stråler som ei sol.

Skrevet

Fullammet til ca 5,5 mnd, selvom det var noen smaksprøver før det, men hun likte ikke så mye, så regner det som fullaming til vi begynte med grøt ved 5,5 mnd.

Begynte før 6 mnd for jeg var så fryktelig sliten av å amme en stor baby og ønsket å nattavvenne ved 6 mnd.

Skrevet

Mille Sophia er nå 6.5 mnd,& jeg fullammer.Jeg har nettopp startet & gi henne litt grøt morgen & kveld :) Skal nok amme henne en stund til ja :)

Skrevet

Fullammet i 6 mnd... (kunne sikkert fullammet mye lengre, men man er jo nødt til å starte ved 6 mnd alder)

Nå har han smakt ei skje hver dag, men magen hans tåler ikke noen ting..Så jeg fullammer vel egentlig enda, ser ut til å måtte gjøre det ei god stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...