Gå til innhold

vognpose til brun vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere til en brun OTH, brun pose, beige/sandfarget eller blå? Lurer på å kjøpe en Lammi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke blå hvertfall, ser for meg at det blir fryktelig fargekræsj!? Jeg ville gått for en brun lammi - har den selv (til sort vogn), og den er kjempefin :)

Ellers er sikkert beige også fint til brunt :)

Skrevet

Da må du jo finne samme brunfargen iallefall. Jeg ville heller tatt beige. Eller en lyseblå er jo nydelig til brunt da.

Skrevet

Til brunt synes jeg knallfarger som cerise til jente og turkis til gutt er fint, eller beige,brunt eller svart om du vil holde det nøytralt.

Skrevet

Prøv en brun eller grønn lillelille pose,de er kule,praktiske og gode bruker gode råvarer.

Skrevet

Blå passer utrolig godt til brun! (Samme gjør rosa, for evt. jenter).

Jeg ville helt klart valgt det, for å få litt farge. Ser på brun som en basisfarge (en veldig fin en også), og man pynter opp med andre farger.

Men brun passer til ALT, så det er bare å velge og vrake!

Beige blir også bra. Brun pose ville jeg ikke valgt om fargen var i nærheten av vognfargen, det blir litt for kjedelig for meg.

Skrevet

Jeg har kjøpt brun Spirit med pose i samme brunfarge. Ville ha pose og vogn i samme farge pga at jeg har fått så mange fine strikkede og heklede vogntepper i forskjellige farger.

Dersom man skal ha et heklet lyserosa vognteppe oppå posen, så synes jeg det er finere at posen er brun, enn at den er feks Cerise, i og med at posen viser gjennom hullene i teppet. Men dersom du ikke finner pose i samme brunfarge som vogna, så blir det jo lett litt krasj likevel.

Skrevet

Jeg ville valgt svart jeg da, men det er sikkert siden jeg har den svarte selv, og syns den er super, fordi den passer til alt :-)

Ellers ville jeg nok valgt beige/sandfarget av de alternativene du hadde, hvis du skal ha blå bør du ikke har mørk blå, men lys.

Kanskje vanskelig å finne brun pose som passer helt til brunfargen på vogna.

Skrevet

Mener at den brune dunposen til Ticket To Heaven matcher brun OTH,

jeg har posen, andre har vogna!

Skrevet

Det ble sandfarget lammi. Henter den på hotellet i tyskland til uken. Kostet (husker ikke helt, men) tror det var 175E så ganske mye rimeligere enn her hjemme. Har også lyst på en lyseblå, men får se om jeg finner en vår/høstpose i den fargen :-)

Skrevet

Jeg har fifties trekket på min buggy og har buggy mummy i mosegrønn. Kjempefin syns jeg da. Hovedfargen på bagen er brun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...