Gå til innhold

8 dager igjen:-)))))))

Pysekatten med 2 i magen:)

Anbefalte innlegg

Til ul:-))))) Jeg er så nervøs, spent, gleder meg, gruer meg, engstelig, bekymret, håpefull...

Håper bare alt er som det skal der inne. Tar bare en dag av gangen her og i dag er jeg 6 uker på vei. Helt fantastisk og håper det fortsetter like bra videre.

Jenter, det er innvendig ul denne første gangen er det ikke det???

For en vakker høstdag det er i dag. Nyt den jenter og ha en vidunderlig flott dag alle sammen.

Spesielt du Askepott:-)))) Går det bra på jobben nå eller???

Stor varm høstklem til alle dere skjønne jenter:-)))))))))

Fortsetter under...

Heeei Pysekatten min :)))))

Gratulerer med 6 uker ;)))) Halvveis til uke 12 nå :))) Jeg er 6+2 i dag og bare 1 uke til UL onsdag kl 9. Kvir meg egentlig mer enn jeg gleder meg :( Tenk hvis det er en tom fostersekk, har hørt om det her inne før :( Hvis de finner hjertelyd, så kommer jeg til å danse på roser etterpå :)))

Jeg snakket med jordmor i går, og hun syntes jeg skulle fortsette med vaskejobben for det var veldig sunt å bevege seg. Er ikke helt enig med henne, jeg står jo for det meste i ro og tørker støv, så det er jo bare små skritt på hardt gulv :( Det jeg såg for meg var at jeg fikk sykemld sånn at jeg kunne gå litt turer i ulendt terreng, men når arb dagen min er over orker jeg ingenting, da er det sofaen. Så jeg vet ikke jeg......

Jobber du nå eller??

Hvis det går bra med oss neste uke så skal vi feire meg fårikål på hytta, hehehe ;))) Tenkte å invitere noen også, men blir det dårlige nyheter, da gidder jeg ingenting.

Ja det er nyyydelig vær, men kaldt, brrrr. Savner varmen litt jeg. Jeg er jo en sånn frysepinn :)))

Diger VARM høstklem til deg Pysekatten :))))) Ha en supeduper dag :)))

Hei igjen Askepott vennen min:-)))))

Gratulerer med dine 6+2 uker også. Et godt steg videre. Jeg er også bekymret for tom fostersekk. Har tenkt mye på det faktisk. Uff, vi må ikke lese om sånne ting. He he. Jeg kommer til å bli helt i ekstase hvis jeg får se hjerte som slår.

Jeg forstår deg veldig godt med tanke på jobben. Føles jo mye bedre med en tur i ulendt terreng med masse frisk luft. Hadde jo vært greit å trappe ned litt etterhvert ihvertfall. Må jo ha litt overskudd til andre ting også. Ikke bare jobbe og sove.

Jeg går på kurs nå. Har hatt en del ting tidligere og er ikke så veldig motivert for å lære det en gang til. Men lærer andre nye intressante ting også. De vil jo hjelpe meg å finne jobb, men er ikke så interessert i det akkurat nå. Det vet jo ikke de. Hi hi:-)))

Jeg har ihvertfall overskudd til å gå tur hver dag. Det føles godt. Merker ikke så veldig mye til tvillingene om dagen. Det varierer litt fra dag til dag. Neste uke er det høstferie. Gleder meg.

Har du forresten blitt mer frysen etter du ble gravid??? Jeg er nesten alltid kald på hender og føtter. Merkelig;-)

Jeg er forresten helt sikker på at det blir fårikål på hytta neste uke. Det må det bare bli. He he. Det er det beste jeg vet. Må ha det her også snart. Jeg krysser fingrene for at alt ser bra ut for oss neste uke. Blir veldig spennende for oss dette.

Synes det er så koselig at vi har vært så heldige begge to og at vi nå kan følge hverandre videre:-)))))))))))))

Stor god varm høstklem igjen og tenker masse på deg:-)))))

Hmm, ble jo nesten en hel avhandling dette. He he:-)))

Hei Askepott og Pysekatten.

Jeg er på 6+1 i dag, men jeg har hele 12 dager igjen og vente på UL! På grunn av en utrolig seig forkjølelese og en nærmest lammende tretthet har jeg vært sykemeldt siden 4.sept og skal være det helt fram til UL. Så da sier det seg jo selv at tida går sakte.

Jeg har ikke orket å gjøre noe som helst, har måttet legge meg for å hvile etter å ha gått ut med søpla. Men i dag føler jeg meg litt piggere:) Er så glad, skal ta en tur til frisøren. Gleder meg til å føle meg som et menneske igjen. Ikke bare som en godt oppvridd skurefille.

Tenker litt på hvorfor jeg opplever dette som så utmattende. Kan det være at jeg er en "gammel" første gangs gravid? (er 34) Kan det være at jeg bærer på 2? Eller er det denne forkjølelsen som tok alt jeg hadde av overskudd? Har vel ikke sovet en hel natt på en mnd.

Vel, nok grubling. Nå skal jeg snart ut i solen og gå å få klippet mitt utrolig slitte hår.

Ha en flott dag jenter:)

Annonse

Tusen takk for det Tullemor :)))

Raspberry :))) Da skulle jeg ha vært så sliten at jeg ikke orker å gå på do en gang, hehe. Dette er min første og jeg er straks 38 år, huff og huff ;)) Tror nok det er bare det at alle opplever svangerskapet forskjellig, men vi er jo også ekstra mottakelig for infeksjoner i et svangerskap, så vaske hendene ofte er svært viktig :) Jeg var jo overrenslig, var nesten litt hysterisk for noen år tilbake, det var fælt. Fikk aldri vasket meg ren nok, men den tid er over heldigvis :))

Når man er forkjølet OG gravid, så blir man jo veldig utmattet. Så bare ta vare på deg selv og drikk mye :)) så blir det nok bedre :)))

Nå hørtes jeg ut som ei hønemor, moahahaha :))) Glis ;))))

Lykke til hos frisøren, skulle vært en tur jeg også, men venter til litt lenger ut i svangerskapet :))

Kleeem ;))

Nei tror ikke jeg er mer frysen nå, har alltid vært sånn ;))

Men nå kan jeg fryse og plutselig blir jeg så varm at det er på grensen til å begynne å svette, da er det opp med dører og av med klær, hehe :))) Men er egentlig alltid kald på hender og føtter, mage, rumpe og lår. Så jeg sitter ofte med en varmeflaske på magen, det er så godt.

Misunner deg egentlig som ikke jobber, men vi får bare se hvordan det går fremover. Dette i ryggen og halebenet mitt har gitt seg litt nå, trodde det skulle bli verre jeg. Har bare så lyst på kvalmen nå jeg, hehehe :))))

Vi snakkes Pysekatten :)) Go kleeem ;)))))

Heia Askepott, ser du liker varmepute på magen, det gjør jeg også men har unngått å bruke det i graviditeten for har lest et sted at en skal være litt forsikrig med det, skal kanskje ikke tro alt en leser, men ville bare tipse deg så du kan sjekke det nærmere, tok selv ingen sjangser på det, la heller varmeputa helt opp ved halsen, eller nakken, ikke rett på magen.... :)

Ikke kjekt å lese at du ikek fikk sykemelding likevel, så stå på krava om du merker du trenger det :)

Hei Raspberry:-)))

Er du ikke kvitt denne forkjølelsen enda? Så kjipt. Godt du kan være hjemme og bare ta vare på deg selv nå da. Kan tenke tida går litt sakte, men bedre å være hjemme når en ikke er i form.

Er nok derfor du har vært så sliten også. Jeg har vært litt snufsete de siste dagene og merker jeg blir fort trøtt og tung i hodet. Tar jo heller ikke noe for det siden jeg er gravid. Merker en ikke har for mye overskudd til sånne ting.

Håper du hadde en deilig tur til frisøren og at du snart føler deg mye bedre og kvikkere:-)))

Klem:-)))

Askepott:-)))

Dette har jeg også lest om. Det er veldig bra å bruke varmeflaske i tiden før innsetting, men du skal ikke ha den på magen når du er gravid. Tror faktisk det står i en bok jeg har som handler om å ønske seg barn.

Klem:-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...