Trulte76 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Da har min samboer dratt på sjøen og blir vekke i 4 uker. Og lillegutt er 5 uker gammel. Han er heldigvis snill lillegutt, og flink på natta. Og heldigvis ikke hatt noe kolikk hittil, Bank i bordet. Men de 3 første mnd er jo de travligste mnd da. Har to fra før også (med en annen, som ikke var sjømann) så blir nytt for meg å være helt alene med en baby. Han vil jo miste mye av babytiden også tenker jeg da. Hvordan går det med dere andre gress enker?
UpsyDaisy Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Da dro jammen mannen min på sjøen også.. Han er bare borte 14 dager av gangen heldigvis. Jeg har veldig blandede følelser ang å ha mann på sjøen egentlig. Jeg synes ofte det er nydelig når han drar, men så er det ekstra deilig å få ham hjem igjen. Men det skal sies at det er ikke så nydelig når han drar nå som før vi fikk barn;o) Det blir mange kvelder alene hjemme, men så har vi mannen 100% når han er hjemme da. Det er trist at han mister så mye tid med gutten vår ja, det er mye verre for far å dra nå enn det det var ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå