Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn som står opp tidlig (6 tida), når gir dere frokost til barnet? Snuppa her våkner i 6 tida og får pupp i senga før vi står opp, men da er hun jo ganske mett og grøt blir ikke så interresant....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å gi mellom 8-9. Hun spiser fortsatt 2-3 flakser mme hver eneste natt, så hun er også ganske mett og god når hun våkner tidlig...

Skrevet

Jeg ammer når han våkner i 06-07 tiden, så gir jeg grøt i 0830-0900 tiden. Funker flott her:o)

Skrevet

Jeg gir en litt grøt eller most banan ved 07-tiden, for da får storebror frokost før han skal på skolen. Lillemann har jo fått pupp på morgenkvisten, så han er jo ikke så sulten, men jeg synes det er koselig med felles frokost!

Han får en puppeskvett igjen ved halv-ti tiden, og en større lunsjporsjon rundt halv tolv.

Skrevet

Gutten vår får mat når han våkner, etter morgenskiftet. Han får som regel pupp i det vi står opp, våkner 6 -halv7. Så steller jeg ham, og frokosten blir rundt 7. Men så er det en matglad liten tass jeg har, da. Han er litt tynn, så nå skal han visst ta igjen det forsømte -alltid klar for mat ;o)

Skrevet

gir pupp 06-07 tiden

og idag: frokost litt brød og pupp

ca 1200: grøt og pupp, mos

ca 1500: middag pupp

ca 1730 grøt og mos

og rett før sengen pupp ca 18-1815

Da vil han ha mat igjen i ca 2400 tiden men den skal jeg prøvce å kutte ut nå snart. er akkurat 7 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...