Gå til innhold

Gave til nybakt pappa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tenkt å kjøpe gave til den nybakte pappaen? Hvis ja, noen gode gaveforslag? Jeg har en fantastisk mann som overgår meg i romantikk.. Nå tenkte jeg å gi ham en oppmerksomhet utover en sønn eller en datter. Han har jo tross alt holdt ut med meg i 8 mnd nå, massert meg minst to ganger hver natt de siste 2 mnd for at jeg skal ha sjans på å sove litt, og offret mye nattesøvn for meg. Noen tanker jenter?

Fortsetter under...

Skrevet

har tenkt samme tanke selv.. vil gi mannen min noe.. men for min del blir d nok bare den kryssord-ordboka som han har ønsket seg så innmari lenge..han ønsket seg så sjeldent noe i d hele tatt..så er ikke så lett å finne noe til ham..

Skrevet

Når Oscar blei født så kjøpte jeg en skikkelig god varm vinterparkas til min kjære:) Som han kunne bruke når vi trillet tur:) Gaven falt i smak den:)

Skrevet

Kjæresten min ønsker seg sykkelsko så jeg tror han skal få det. Han er verdens beste kjæreste og vært såååå godt og tålmodig med meg igjennom dette svangerskapet, så det fortjener han virkelig!

Skrevet

jeg har vært på nettet og kjøpt genser som det står superdad på. synes han hvertfall fortjente noe etter 9 mnd med klaging over kvalme, bekkenløsning og ansvaret for resten av ungeflokken

Annonse

Skrevet

Jeg skal kjøpe en Storksak Jamie veske, det er en kombinert stelle/PC veske med stelleunderlag og thermorom til drikke/tåteflaske (ser ut som en fancy laptopveske). Vesken fås i brunt eller svart skinn og brukes bla av Brad Pitt.

Tror kanskje mannen min vil synes det er litt kulere å ha sakene til vesla i en "manneveske", enn å gå rundt med en vanlig stelleveske. Vesken er forøvrig også mye kulere enn de kjedelige laptop-veskene han har fra før. Han skal forøvrig ha 3 mnd pappaperm, så da tror jeg at den vil bli flittig brukt :)

Skrevet

Jeg har bestilt smykke til sambo.. en sånn type dogtag (militærsmykke) i sølv som jeg skal gravere inn navn og fødselsdato på begge barna hans :)

Skrevet

Min samboer skal også få pappagave. Siden han er en ivrig golfer, skal han få en ny putter av meg. Det vet jeg at han ønsker seg. Det var en tråd for noen dager siden, som også gikk på forslag til pappagave. Der var det også mange som skulle kjøpe noe relatert til de hobbyer våre menn måtte ha... Gleder meg til å gi gave, jeg synes han fortjener gave like mye som meg :)

Skrevet

I dag har jeg kjøpt pappagave og storebrorgave! Alt er pakket inn og puttet i sykehusbaggen.. Gavene er så store at de fyller halve baggen - og jeg har med meg STOR bag!

Det ble sykkelsko i pappagave og masse klær til tenårings-storebroren ;)

Skrevet

Eg har vore hos fotograf og tatt gravidebilde av meg med stor mage :-) Det skal pappa'n få. Trur han blir veldig glad for det. (Det ligg reklame for FAME-fotografane her på nettsidene, og då får ein gratis fotografering og eitt gratis bilde i ramme).

Skrevet

Pappan har fått et par gaver allerede: Jeg har laget to t-skjorter til han der jeg har malt/sydd på "my boys can swim" og "he shoots - he scores". Ettersom babyen ikke var helt planlagt, synes jeg det var litt morsomt.. :)

Han trenger en ny "ting" å henge på bilnøklene, så det tenkte jeg å ordne etter fødsel, med bilde av lillejenta eller noe sånt.

Har også tenkt å kjøpe et sett ordentlig treningstøy til pappa'n, ettersom han virkelig har gått inn for å bli i bedre form denne høsten, og ikke har noe bra tøy.

Skrevet

Sist gang laget jeg en liten gavepakke til min kjære..

HAn er Conjac elsker. Så jeg kjøpte en flott Conjac, flotte sigarer, en bok av Tracy cox (En kjapp en. Hvordan få til sex på 5 min, syns den var litt morsom og ironisk for jeg tenkte en må vell begynne å tenke annerledes me små i hus). Gikk til en blomsterbutikk med dette fikk de til å pakke dette flott inn. Me farege papir i bunn og cellofan rundt alt, og en liten blomst på utsiden(en litt mandig og som tålte litt da) Denne gaven falt veldig i smak, han ble veldig rørt:-)

Men han hadde vert veldig flink selv da. Han hadde kjøpt et gullhjerte til prinsessa våres og et gsvekort på massase og ansiktbehandling til meg. Og det var digg etter 9 mnd svangerskap

Så vett ikke helt hva jeg skal finne på denne gangen...

Annonse

Skrevet

Tusentakk for mange gode tips!! Var å så på fotballsko igår. Tenker kanskje det blir det eller noen fine wiskyglass som han kan samle på videre. Eller kanskje HAN burde få gavekort på massage:) Ikke det at han egentlig liker at andre enn meg masserer han...

Skrevet

Jeg kjøpte en t-shorte på internett hvor det stod; Verdens beste pappa! Den falt i smak og han bruker den ofte. Den kostet ca 200kr inkl frakt. Syns det er litt ok å finne presanger som ikke er så dyre, har så mange utgifter for tidene.. -og så fikk han et "gavekort" på kanel-i-svingen som jeg skulle bake til ham når han hadde lyst.

Skrevet

har vært på www.verdensbestepappa.no og bestilt 2 t-skjorter til han. På den ene står det verdens beste pappa og på den andre står det My boys can swim. Ca. 200 kr pr. t-skjorte og gratis frakt dersom man bestiller i september:o)

Skrevet

- mannen min vil ikke ha gave, siden det ikke er han som har gått svanger eller har født - så da må jeg respektere det

- han får så mye ellers alikevel....uten at det er noen dager som skal feires. Jeg elsker å gi gaver og oppmerksomhet på vanlige dager, bare fordi jeg elsker han. (trenger ikke koste all verden)

Skrevet

Jeg har også ordnet med t-skjorte. Har fått trykt på ultralydbilde (3D), med snakkeboble: "Nå er jeg her, og jeg har VERDENS BESTE PAPPA". PÅ baksiden har jeg trykt inn etternavn + jr og nr 2008. (Som en fotballtrøye). Kostet meg ca 80,- kr. Ikke all verden, men litt er det nå. Har også lagd kort, med dette diktet inni:

Til den kjære pappa'n min

Fra den lille gutten din

Jeg vil alltid se opp til deg

Du er et godt forbilde for meg

Jeg håper at når jeg blir stor

At dine egenskaper i meg bor

Du gir meg alt jeg trenger

Ikke bare i form av penger

Du gir meg omsorg, varme og kjærlighet

Og en ting er sikkert at jeg vet

Du betyr så veldig mye for meg

Jeg er kjempeglad i deg

Skrevet

Her var det mange fine tips! Her i huset får pappan ny kaffemaskin. Det gjelder å ha koffeinet klart til våkennettene!

Skrevet

Her blir det den nye Pondusboken, for han ELSKER Pondus. blir vel noe annet også, men vet ikke hva :o)

Skrevet

Pappa blir 30 år akkurat rundt termin, så han får nok bare en kombinert bursdags- og pappagave, tenker jeg.

Skrevet

Mange gode tips her-takk! Skal dere ha gavene med på sykehuset? Eller har en nok annet å tenke på da?

Skrevet

jeg tror ikke kjæresten min kommer til å kjøpe noen fødegave til meg. han hadde iallefall ikke hørt om denne tradisjonen når jeg nevnte det for han.

han er ikke den som kjøper blomster og gjøre sånne store romantiske ting. Men han er en utrolig god kjæreste! Han respekterer meg, setter pris på meg, gjør ting sammen med meg(vi liker heldigvis det samme), trøster meg når jeg ers liten, og er rett og slett alt jeg vil ha og trenger.

Det er det som er viktig for meg. Det spiller ikke en så stor rolle at han ikke er flink til å kjøpe gaver. Så ja... jeg kommer ikke til å kjøpe noen pappagave. Jeg lar han heller få vite hvor mye han betyr og hvor flink han er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...