Storkmor? Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Noen som har opplevd dette? Er jo alt for tidlig for sånne eventuelle festesmerter. Kjennes som eggløsningssmerter og er mest på den siden egget var. Er det psyken min som friker ut allerede?
Pollyanna67 Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Jeg vil ikke akkurat karaktisere det som smerter, men jeg kjente definitivt en del murringer og stikkinger i magen i flere dager etterpå (har aldri hatt eggløsningssmerter så jeg vet ikke hvordan det kjennes). I informasjonsskrivet fra Stork står det at dette er normalt og avtagende etter 1-2 dager, men jeg syntes jeg kjente det i mange dager etterpå - helt til PMS-symptomene kom egentlig. Tror ikke du kan kjenne noe ennå hvis du har blitt (eller rettere sagt blir) gravid og så lenge du ikke ha store smerter er det ingen fare. Det beste er bare å prøve og tenke på noe annet i noen dager, selv om det er veeeldig vanskelig:-)
Storkfrøken69 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Hei Velkommen i symptomjaktklubben ) Smertene du kjenner er sannsynligvis 1 av to eller begge deler. Når man blir insiminert 2 dager etter hverandre, kan presset bli betraktelig større og vare lengre enn ved en ins. Hvis du i tillegg har tatt eggløsningssprøyte, kan den og gi forskjellige grader av murring i magen, Egget fester seg som oftest mellom dag 6 og 9. Det er nok derfor sannsynligvis litt for tidlig å koble smertene til det. Lykke til! Jeg følger spent med ;o)
Storkmor? Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Tusen takk for gode tips og forklaringer! Nå kjenner jeg ikke noenting lenger, så var helt sikkert bare "etterdønninger" etter dobbel inseminasjon. Forøvrig er jeg allerde blitt ganske sikker på at jeg ikke har lykkes denne gangen... Synes jeg har så mange klassiske pms-symptomer atte.
Månestråle75 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Det er ulidelig spennende dette her.. Jeg hadde, etter det jeg kan huske, ingen spesielle symptomer etter inseminasjonen. Kroppen oppførte seg stort sett som vanlig etter EL (les: kjempeømme pupper). Det som fikk meg til å tro at jeg muligens hadde lykkes var en episode i barnehagen. Ca. 10 dager etter inseminasjonen kom jeg inn på avdelingen mens barna satt med matpakkene sine foran seg, lukten av honning slo i mot meg. Det viste seg at et av barna hadde honning på brødskiva si, men hun hadde ikke åpnet matpakka si. Likevel var lukta overveldende ;-) Men nå er det jo slik at alle kropper er forskjellige, og mine symptomer trenger ikke å være dine symptomer. Du skal vite at jeg håper veldig for deg :-) Og de andre som også venter på å teste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå