Gå til innhold

mensen etter MA..

☆chiquita☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, 3 uker og 5 dager etter utskraping har jeg fått mensen tilbake!! Så glad!! Tenkte det ville ta lenger tid, men den gang ei! Hurra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gratulerer med mensen:-D! Hahaha. Jeg reagerte med jubel selv, nå da jeg fikk mensen tilbake, nøyaktig 27 dager(min menssyklus) etter forsinket SA.

Skal dere prøve å bli gravide igjen, eller vil du ha en pause?

Skrevet

Jag vill åxå ha mensen tebax.. jag e uppe i 54 dagar nu efter utskrapning, vet inte vad som sker alltså!!

Men grattis till er tjejer, måste kåannas fantastiskt!

Skrevet

Jeg vil, jeg vil prøve igjen. Men bør nok vente. Var veldig klar for a vente litt rett etter MA, så jeg tok en rubella vaksine. Hadde ikke antistoff mot den. Så jeg bør nok vente 2 måneder til. Vil ikke!!! Men skal høre med legen min, har time til uka.

Til: Achieving my Everest79: Det kjennes fantastisk ja. Så rart med deg altså, 54 dager. Må kjennes ut som en evighet. Håper du snart får den igjen, eller at du er gravid:)

LYkke til!

Skrevet

Det känns inte som en evighet tidsmessigt.. har gått väldigt fort, men när jag tänker på hur många dagar det e känns det länge. Har pratat med spesialist å hon sa att för vissa tar det längre tid, så e det bara. Klart det e surt å vara en av dom!

Testade ju positivt i 5 uker etter min MA så antar att det tar några veckor för hinnorna att bygga sej upp. Tror inte det sker så länge kroppen tror den e gravid.

Jaja.. kommer väll snart hoppas jag=)

Grattis iallafall till dej, du e heldig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...