Gå til innhold

hva er ferber-metoden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å hvem brukes den på og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange tråden om den "berømte" ferber-metoden her inne. Er en såkalt skrikekur nå barna skal legge seg. Det er mange og delte meninger om metoden (selv kunne jeg aldri latt jenta mi ligge og skrike seg i søvn, men det er min mening)..

http://www.babyverden.no/templates/Article____4362.aspx

Gå inn på linken over for å lese mer om den!

Skrevet

Hei M! Er du også oppe på denne tiden av døgnet?

Ville heller aldri prøvd ut ferber på Jakob, iallefall ikke før han er over året. Nå har vi vært heldig med at han stort sett sovner greit uten skrik.

Tror det er mer viktig med faste rutiner på leggetider og at de da skjønner etterhvert at de skal sove. Og det er ikke slik at det varer til de er konfirmanter heller, etterhvert lærer de å finne søvnen selv. TROR JEG!

Skrevet

Heia M.. Jeg er oppe ja. Mann og barn er lagt for kvelden, hihi..

http://etutor.dk/Soveteori/Metoden/tabid/55/Default.aspx

Linken over virker veldig bra :) Er mer min stil. "Stjal" den fra andre her inne...men gode ting kan ikke sies ofte nok :)

Hvordan går det med J, er han bedre? E er heldigvis feberfri nå... spent på om det blir nok en skrikenatt, eller om det hadde sammenheng med feberen?!

Skrevet

Jeg vet ikke, det er på natten han er verst. Men foreløpig har han virket bedre enn i går.

Kanskje vi kunne møtes imorgen? MÅÅ til byen da.

Men nå kupper vi seriøst tråden til HI, sorry sorry..

Vi kan meldes imorgen M?

Skrevet

Det kan vi... altså meldes. Skal treffe barselgruppa i morgen, ut på tur aldri sur :)

Ikke meningen å kuppe nei, tror vi er tilgitt..?! :)

Kos deg med gutta dine, så prates vi snart gull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...