camosilla Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 for da han spiser middag, er han trøtt. ca.kl 1630. Det blir da lenge å vente på legging til 1900. Han sover to dupper på dagen, og den siste er ca. 1330-1500. Da jeg skal legge han er han skikkelig hyper, og bare står i senga og tuller og skråler. Kanskje jeg skal legge inn en dupp etter middagen også, og heller legge han litt senere? Noen meninger? Han er forresten 8,5 mnd.
mammarettogslett Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 en dupp på ettermiddagen kanskje, sånn at han våkner halv fem senest. men da må du kanskje forflytte alle de ande duppene og..tror heller ikke det har noe å si om du legger han kl 18, tror ikke de våkner en time tidligere for det om
Renate D Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Høres ut som mi lille urokråka ja.. han e strax 8 mnd.. ikke hver dag han vil sove noe mer etter kl 14-15.. føle vi spring ut og inn den døra me vogna som en anna jojo til tider i håp om at han skal sove litt mere så ikke ettermiddagen blir så lang.. så når d da e leggetid e han jo veeldi trøtt.. å knør og knør og knør.. står i senga, står "på hode", på alle fire.. ja.. etter mye om og men me kos, sang og inn og ut av romme sovne han.. da alt etter 10-40 min..men sjeldent eller aldri rett veien under dyna.. hehe.. min lille skatt altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå