løveprinsen <3 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Noen som vet om det finnes og hvor jeg evt. kan få kjøpt det. Lillegutt trives i stolen, men det blir litt kjedelig når han ikke har noe å leke med eller se på.
Blå + en i magen Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Har ikke den vippestolen selv, men har sett lekestativ til den på Barnas Hus i allefall.
annesmil Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg har kjøpt lekestativet vårt på barnashus, det kostet 249,-å er vel verdt pengene. Er også veldig lett å ta av å på : )
Gjest Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 reflex,og da får du åsså med pose til vippestolen
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 De koster jo skjorta... Kan du ikke heller kjøpe en babygym (eller kanskje du har), den kan han leke med både i vippestolen og når han ligger på gulvet.
Labambie Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Vil vel ikke si at 249 for det stativet er skjorta, da men.... Det er 2 forskjellige typer, en med treleker som du klikker på nede på vippestolen, også er det vel en med litt andre farger og slikt som du mer skrur fast på sidene. Er kjempefornøyd, jenta mi har vært kjempebegeistra for lekene! :-)
Athina' Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Kjøpte på Tøff &l iten jeg, suverent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå