Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommende fredag skal jeg ha 4 stk på middag , på kvelden.

Tilsammen blir vi 6!

Jeg ønsker å servere noe deilig , godt og lett . Men samtidig noe med litt style! Dvs ikke hjemmelaget pizza, taco , ol.

Å retten skal nytes med deilig rødvin!

Kom med din beste og mest lukrative oppskrift!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, hmmm, hehe, det var en tøff en... Jeg er så vanvittig dårlig på å lage fancy middag, så trur ikke jeg skal prøve meg her engang,men gå inn på matprat.no .. De har oppdatert sidene sine, og der er myyyye bra oppskrifter! :)

Skrevet

Stek kalkun eller marinert kalkunbryst. Lag brun saus av stekeskyen og tilsett evt. litt rødvin. Serveres med hjemmelaged waldorfsalat og rosenkål. Nam, nam...

Skrevet

Bacalao! Lager seg nesten selv og ser eller høres litt lukrativt ut og er godt med vin. Har ikke noen spesiell oppskrift, men google har;)

Skrevet

Jeg elsker tapas :)

Deilig chorizzo, scampi.. alioli..brød.. oster, poteter.. bare fantasien setter grenser :) Da bruker man liksom litt tid, sitter ved bordet og skravler og småspiser, uten å måtte legge på en porsjon på tallerken.."og så var det gjort!"

Skrevet

Kyllingfilet med cheddarost, spekeskinke og asparges inni. Veeeeldig godt. Banker filetene litt flate, legger på ost og spekeskinke og en grønn asparges. ruller sammen og knyter med hyssing. Strø litt mel på, stek på litt svak varme til de er gjennomstekte. Server med ovnsstekte poteter f.eks.

Skrevet

Hjemmelaget lasagn er knall godt. Ikke er sååå veldig mye jobb heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...