ubuntu Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Lillegutt er så urolig når han skal sovne om kvelden og noen ganger i løpet av natta. Spreller rundt, snur seg og styrer på i 30-40 minutt. Kan våkne med hodet i fotenden etter noen timer. Nå har jeg ligget med armen over han og holdt forsiktig rundt han i to kvelder, da blir han rolig på to minutter og sovner etter 5 min. Men dette blir vel fort en (u)vane... Noen tips? Tenkte evt på en sånn nattpose, erfaringer og hvor går det an å kjøpe på nettet? På forhånd takk
happy og to små Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Min jente er akkurat lik. Jeg skjønner ikke hvorfor hun styrer sånn, når hun sovner med en gang hvis jeg "holder" henne fast. Men jeg har nå kjøpt en nattpose, og hun flytter ikke lenger på seg i senga. Hun har fremdeles problemer med armene, de går i hundre og hun klarer ikke slå seg ordentlig til ro, men det nå går lettere å sovne nå enn før vi innførte posen. Så det er verdt et forsøk!
Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 har også tenkt på pose.fungerer det virkelig? min sønn på 6,5 mnd styrer noe helt vanvittig til tider. armer og ben går i hytt og pine og han finner ikke roen selv om han er kjempetrøtt. veldig frustrerende! tror jeg skal invistere i en sånn jeg da. :-)
ubuntu Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Ja, da tror jeg at vi også skal kjøpe oss det! Selger de sånne med seler lenger? BeSafe el lignende. Tror det hadde vært det lureste for en periode. Tips til god pose og nettbutikk mottas med takk!
Renate D Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Har òg ei sånn urokråke om kveldan... men lure på om d e førdi vi vente litt førr lenge me å legge han sånn at han egentli e overtrøtt.. men han e en "hakekoser" da. like å ha nå mykt og godt på/under haka når han skal sove.. så vi har bynt å stryke han på haka.. da ligg han bare å himle me øyan.. hehe.. så legg vi handa på han mens vi syng litt.. blir roligere av d.. men ofte vi må gjennom d etpar runda før han sovne.. turne gjerne litt extra i senga etter at vi e gått ut av romme.. men etter alt fra 10 min til 40 min e d kveld.. sjelden mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå