Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 jeg har en datter på 19 måneder...verdens vakreste jente selvfølgelig;o) men hun er så ille trass.... hver gang vi leker og har det morro, skal hun begynne og slå og klore...hun veit det ikke er riktig men gjør det likevel... er det normalt...??? hun går også hos dagmamma, har gått der i over en måned nå...og hun skriker i ett fra jeg leverer henne til jeg henter henne....vi ser ikke noe bedring i det hele tatt.... uff, kan det være no galt med datteren min tro....??? håper noen kan svare meg, på forhånd TAKK!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg ville ha tatt opp dette med helsesøster og eller fastlegen. Synes dette høres litt "unormalt" ut. Men jeg er jo ingen ekspert...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Gjore hun dette før hun begynnte hos dagmamma og? det er ikke en slags hevn fra hennetil deg siden du leverer henne til en hun ikke vil gå til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå