Gå til innhold

Planlegger graviditet i studietiden...

stinemor87

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren har blitt enige om å begynne å prøve om et år:) Jeg har begynt på en bachelorgrad i kulturhistorie nå i høst, så det vil jo si at jeg kommer til å være gravid og få barn midt i studietiden. Er det noen som har erfaring med dette, når det gjelder penger, ordning med studiene, permisjon, osv..?

Samboeren min begynner i jobb etter han er fedig med sine studier om ett år. Jeg har veldig lyst på barn, og har hatt lyst til det i flere år, det er derfor vi har bestemt å få banr da. Det eneste kriteriet han hadde var at han ville være i jobb først.

Fint om noen har noen oppklarende opplysninger til meg slik at jeg kan være helt sikker når vi begynner å prøve:)

Fortsetter under...

Tenkta litt på det med alle formaliteter rundt det å bli gravid og få barn i studiene,men har fått time hos rådgiver om to uker så da får jeg vel vite det jeg trenger der.

Men hva slags erfaringer har folk med å få barn i studiene og hvordan det er å begynne igjen.. Noen synes jo det er veldig greit, mens andre kanskje synes det kunne ha vært best å vente. Føler bare at det kan være greit å få litt respons rundt det å få barn mens man studerer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...