Gå til innhold

Jeg er i sjokk :O


mamman til pia, eli og mari

Anbefalte innlegg

reiste inn til legen i dag etter og ha hatt kramper i magen og ikke helt slo meg med ro med smertene og ble vidre sendt til gyn for undersøkelse og ultralyd , ligger på benken spent som fy og få se nurket for første gang og ett hjerte som slo men Gjett da hær var det ikke bare ett hjerte som slo og ett lite nurk, hær var det 2 :o dobbel lykke men er i sjokk siden jeg blir alene mor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj oj oj tipper du var overrasket da ja. Så flott. Gratulerer så mye. Håper du har et godt nettverk rundt deg slik at du kan få litt hjelp i begynnelsen. Førstegangsfødende? Jeg er nå selv i uke 12, etter 3 spontanaborter å gleder meg til ultralyd i morgen. Men, tror nok bare det er en der inne:) Blir fornøyd bare alt er i orden. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

formen min har faktisk vært ganske bra var dårlig i 2 uker med kvalme og spydde ett par ganger men overlevde det..

men ul var helt utrolig og fikk se begge hjertene slo gleder meg til neste ul kansje æ da får vite ka slags kjønn det er :D

 

takk alle sammen og lykke til til dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare mistenker at det kan være to. Pga sterk kvalme og uvelhet.

Og pga, jeg er i riktig ledd i arverekken for å få tvilling. Har tvilling i slekta. Så er det ei jeg kjenner som er klarsynt som sier hun ikke klarer å se kjønnet, hun ser både gutt og jente og normalt sett pleier hun å se det med engang hva det blir. Hun har da også tenkt på tvillinger..Men jeg går ikke akuratt rundt å tror at det er det, men hadde vært greit å få vite det snart om det er en eller fler inni her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO ANONYM!!! du er teit.... kan ikke folk få tro å leke med tanken (uten at du som er såååååååå pysete å ikke tør skrive under engang skal blande seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Trultetralte: Hva regnes egentlig som riktig ledd i rekka for å være disponibel for tvillinger? Jeg har mange av de samme argumentene som deg for å mistenke to :)

Pluss at jeg har fått kjempemage allerede!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...