Gå til innhold

nå er jeg veldig motivert ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kort fortalt har jeg slitt med samboer som ikke har hatt lyst på flere barn i flere år...men nå er han med på leken...og det er supert men litt skremmende...for hva om jeg ikke kan bli gravid?

har en sønn på 13 og min samboer en sønn på 11, vi er 34 og 36. Huff, jeg nærmer meg stygt de 35:(

jeg har egentlig vært desperat etter å få et barn i mange år, og grunnen er nok at jeg er redd for at det ikke skal klaffe:( En ekkel deprimerende tanke som tar energi fra meg og alt fokus.

mine gode venninner blir gravid på en, to, tre. For 6-7 år siden hadde jeg en spontan abort og en graviditet utenfor livmor. Den gangen hadde jeg forhøyet nivå av testosteron. Blodprøvene er nå normale, men jeg har endel økt hårvekst ( veldig gøy..) Har lest masse om pco, men gynekolog sier at alt ser normalt ut.

jeg snakker aldri med noen om redselen min, kun min samboer, men han sier at vi får se hva som skjer...veldig snill, men ikke så god til å prate,,,,

jeg MÅ få det til! Har prøvd i 4 måneder nå.

Har i dag kjøpt el.test, bestilt pergokur, og temp.måler ligger klar.

Har lyst å redusere vekten min med 10%, og være mer aktiv i hverdagen. Jeg er veldig plaget med pms. Nå venter jeg mens, har den på dag 35. Noen som har lyst å bli min venn som er i noenlunde samme sit. eller som har noen råd? Jeg er veldig glad for at jeg har en flott sønn, og at min samboer nå vil ha barn altså:=)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...