mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 hun er bare 3 uker gammel og begynte å gulpe skikkelig for et par dager siden. Ble anbefalt minifom, men på flasken står det brukes ved 3 måneders kollikk. Noen med erfaring med minifom? og kan jeg bruke det på min lille gulpefrøken?
Jentene R&Z Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hei! Jeg bruker nestargel kjøpes på apoteket, dette funket kjempe for osse:)
2 hjertegull :) Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 De gulper aldri opp mer enn det som er til overs.. Det ser så vanvittig mye ut fordi det er blandet med spytt/slim... 3 uker bare... Ammer du? Det kan jo hende produksjonen din er høy nå, og at hun får for mye for fort.. Er hun fornøyd ellers? Kanskje du bare skal vente å se om det gir seg? Du kan jo også dra på helsestasjon å ta en ekstra veiing hvis du er urolig for om hun får i seg nok.. Jeg er litt av den oppfatningen at kroppen deres må få ordne opp selv så langt den klarer.. Hvis ikke så skal man selvfølgelig hjelpe dem.. Men dette med gulpingen kan være noe som går seg til i løpet av kun kort tid.. Lykke til
Zikosu og William Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 jeg lurer også på om du ammer....hvis du gir mme kan det derimot være feil type for henne...eller om du er så heldig som oss har du rett og slett fått en glupsk gulper...william gulper i ett sett,men legger godt på seg og vel så det...hehe...men han er veldig glad i mat og spiser nesten alltid for mye,jeg gir flaske i tillegg til puppen og har også begynt med grøt og sånn,så det jeg gjør er at jeg lager til fler små porsjoner og heller ser an om han har fått nok etterhvert....du vet jo selv hvordan man blir når man er kjempesulten og får noe kjempegodt,jeg spiser ihvertfall nesten alltid så mye at jeg nesten blir kvalm,spiser altfor fort igrunn...
MJ<3 Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Jeg har hørt at man skal reagere ved sprutgulp. Og om det er ofte ville jeg tatt en tlf til HS. Bruker du mme? Evt malt i flaska? Det gjorde jeg en periode og fant ut da Jakob hadde gulpet opp hele flasken et par ganger at det var malten han reagerte på. Andre har merket forskjell ved bytte av mme merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå