**Vimsa** Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Noen som har vært på KK på Haukeland i Bergen å tatt ultralyd? Skal dit for første gang om 8uker, da er jeg 18uker på vei. Er litt nysgjerrig og lurer veldig på hvordan dette er. Er første gang jeg er gravid og er 19år så har ingen erfaring som å si det sånn.. Håper på noen svar
Janaanamal Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Det kan du glede deg til. De gangene jeg har vært der har jeg blitt godt mottatt og UL har blitt en positiv opplevelse. Har inntrykk av de som jobber der vet hva de driver med og er professjonelle samtidig som de klarer å se hver enkelt pasient som et individ og ikke bare en 'gravid mage' de skal skjekke. Det er også en fantastisk syn du har i vente - det lille barnet med armer og bein, fingre og tær som spreller rundt og er en liten personlighet alt! Lykke til.
**Vimsa** Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 åå bra =) nå blei e gla, tusen takk for svar! =) Gleder meg masse!
Camill@81 Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 De er utrolig flink der:) jeg har alltid møtt smilende og blide, både pleiere og leger der. Og de er fllink å forklare hvis det er noe du lurer på vi fikk vite nå med sistemann at han har leppe og gane spalte, og vi har fått veldig god oppfølging. vi skal ha i januar.lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå