Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Halloen, her er jeg Måtte jo bare innom her en tur før jeg skal benke meg i sofaen og se "Jakten på kjærligheten" Hehe Absolutt ingen tegn til noe som helst her. Hadde vonde pupper og masse stikkinger i magen her for noen dager siden, men ikke nå neå. Eller litt stikker og murrer det, men det er vel helst bivirkning av criononen det. Så her er alle muligheter åpne Hehe... må bare holde optimismen oppe Sniktester nok i helga for å ha en viss peiling på hva blodprøven vil vise på mandag. Enn hva med deg da Frøya?
Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Alle muligheter er åpne her og:) Den store store forskjellen er at jeg tar opp så mye mer Progestan denne gangen enn under sist forsøk. Den gangen jeg tok opp mer enn vanlig med Crinone ( de tre gangene jeg gikk på det) var HCG forhøyet, men da kun 6, så her lever jeg i håpet:)) Kjenner bittelitt murring i magen, og har LITT antydning til ømhet i puppene, men ikke så mye. Det skjer hvertfall litt mer i kroppen denne gangen (og det kan jo liksågodt være hormonene siden jeg tar opp ekstra mye). Skal snikteste søndag eller mandag. Jeg nekter og ha testedag på mandag som er dag 11. Min testedag er onsdag. Basta! Kos deg med bondejakten:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå