Gå til innhold

fikk ny termin på ultralyd i dag

Anbefalte innlegg

Jeg trodde jeg var i uke 19,Hadde termin 15 februar.

Var på ultralyd i dag .fikk ny termin dato28 februar. Så nå er jeg plutselig uke 17 igjen

Enda lengre tid å vente. Blir sikkert mars unge. Fikk vite at det var ei jente,nesten sikkert!

Fortsetter under...

Hmmmmm........ble flyttet fra 26 feb til 1 mars i dag noe jeg overhode ikke legger noe vekt på. UL ved uke 8 OG 12 bekreftet termin 26 feb + 1 dag frerm (og ikke tilbake). Ungen slutter ikke akkurat å vokse i noen dager........?

H*n var i hvertfall super aktiv og samboeren var fornøyd ettersom han selv er treningsnarkoman :) Kjønn er fremdeles i det blå, så vi kjører det meste i nøytrale farger/stil. Blir ikke den siste UL nei :)

Fikk også min termin flyttet i går. Hadde menstermin den 17. feb, fikk ny UL termin den 25. feb. Legger heller ikke så stor vekt på den. Føler meg rimelig sikker på min egen termin.

Men den ungen kommer når den kommer, OG viktigst av alt, alt såg veldig bra ut!!

Annonse

hei. Jeg fikk også ny termin på UL. Ble flytta fra 17.jan til 3. febr. Ikke enig, men må bare forholde meg til dette.. Håper ho kjem av seg selv så e slipp overtid.. Da bli det plutselig laaaangt over min egen. og det er ikke moro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...