Vårsommer Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg skal vaske Reima tec dress til gutten vår. Str 86 høst dress. Er det best å bruke flytende Milo (for ull og silke)? Dosering når jeg kun vasker dressen?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Milo til reima ja. Jeg pleier å bruke lite såpe, ellers klarer ikke maskinen å få bort skummet.
tvilling mamma 77 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 ikke bruk tøymykner til sånne dresser, for da ødelegger du beskyttelsen for at den skal være vanntett.. fikk beskjed av forhandler om dette..
storesøster og lillebror Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Og ikke vask dressen for ofte. Heller spyl av den i dusjen og tørk av med klut. Jeg har hatt vårdressen til tuppa inn til Reima på test. Ble nemlig våt bakpå nakken/skuldrene en dag i barnehagen. Reima fant ingen ting galt, dressen ble impregnert og jeg fikk den tilbake med beskjed om å ikke vaske den så ofte og impregnere den etter 5 vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå