Gå til innhold

Aug/sept/okt-mammaer - klare for dagtreff i begynnelsen av oktober??

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg permisjon for min del, så jeg er litt klar for å ha litt planer på dagtid. Ser for meg at det blir lange uker om jeg kun skal tråkke rundt her hjemme.

Noen som er klare for et treff i begynnelsen av oktober med barn både i og utenfor magen?

Fortsetter under...

Hei!

Vi er gjerne med på treff hvis det blir mens vi er hjemme her i Lillestrøm.

For meg passer det 1. og 2.oktober eller etter 12.oktober. Vi skal reise til Trondheim og være der hele uke 41.

Men his det passer best for alle andre den uka, så er det greit. Det blir jo muligheter for flere treff etterhvert som babyene er født og alle er hjemme på dagtid:)

Lykke til dere som fortsatt venter på å få ut deres kjære små:)

Jeg koser meg veldig sammen med verdens beste baby!;)

Heisann!

Mine jenter kom 10 sept, Frida og Sofie, så de er snart 3 uker gamle. Vi har det litt travelt her med mating, bleier og litt soving innimellom men begynner å kjenne at eg er klar for kafe-besøk no:) Skal desverre på røntgen med Frida sine hofter(seteleie) på torsdag kl 12, det var veldig synd, men eg er med neste gang, vi kan kanskje prøve litt oftere no som de fleste går hjemme:)

Hilsen Camilla og jentene!

Annonse

Hei, Treff høres koselig ut:-)

Jeg må ta det litt på sparket i såfall. Etter at Theodor kom til verden 24.sept, så har jeg blitt sydd slik at jeg knapt klarer å sitte og/eller bevege meg greit rundt uten at tårene omtrent spruter...

(Forøvrig er Theodor verdens deiligste lille unge med hyppige matbehov, og noen rare grimaser som sjarmerer mammaen og pappaen hans i senk:-).

Om vi mot all formodning ikke sees på torsdag, så håper jeg vi kan få til et treff igjen innen noen små uker :-)

Gratulerer forresten veldig mye til Camilla og Hilde med vel overstått :-)

Ja, gratulerer så masse til dere alle tre nye mammaene :) Gleder meg til å beundre småtrollene etterhvert. Synd det ikke passet for deg, Camilla, men da tar vi det igjen neste gang! Ja, nå er det vel muligheter for hyppigere treff. Jeg er hvertfall klar for å ha litt planer de neste ukene. Merker at dagene kan gå saaakte om jeg bare skal sitte her hjemme.

Da sees vi på Fryd på torsdag både nye og gamle, med og uten barnevogn :) Blir kjempekoselig! Trenger vel ikke bestille noe bord-det kan da ikke være såå mye folk der midt på dagen?!

Hei alle sammen!!!

Her har det virkelig skjedd mye!!!

GRATULERER ALLE SAMMEN!!!!!!! STOR STAS!!!!!

Gleder meg veldig til å treffe dere igjen!!! Synd at alle ikke har mulighet til å komme, men det er jo mulig å møtes snart igjen!!! Jeg synes det hadde vært hyggelig å møtes litt oftere nå som de fleste går hjemme:)

Gleder meg som sagt til å møte gamle og nye!!!

Stor klem fra Therese:)

Jeg slenger meg gjerne med på treff i morgen, så sant jeg ikke er opptatt med å føde.. :) Hadde termin på mandag og begynner å bli ganske utålmodig. Har desverre ikke fått vært med på treff før, men gleder meg til å hilse på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...