Trulte76 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 lillegutt er 5 uker idag. idag er 2 gang jeg har prøvd tran (jeg glemmer av det) prøvde for 1 uke siden også. MEN idag har han bare gulpet og gulpet. Han er fæl til å gulpe ellers, men idag er han ekstrem. Kan det være trana som gjør han gulper så mye?
mammatilgull Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 När jag var på helsestasjon sa HS att jag gott kan bruka droppar eftersom min kille gulpar en hel del och tydligen gulpar de mer av tran. Jag går för dropparna i allafall.
anette&tutta mari :) Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 D-vitamindråper tenker jeg. Kjøpte det til snuppa idag jeg (hun er 2mnd) - tran funker bare ikke her.. Fås kjøpt på apoteket:)
Trulte76 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 ok. må jeg ta det opp med hs før jeg begynner med det. her blir det ikke å gi tran flere ganger nei
detbesteiverden Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Til å begynne med fikk vi ikke mini til å ta tran men HS sa at siden jeg tar tran selv og ammer så holdt det om vi ga D-dråper for resten fikk han i seg via melka.
Trulte76 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2008 Da får han omega3 igejnnom meg Jeg tar omega 3 kapsler. Husker ikke det hver dag, men iallefall flere ganger i uka Så da skal jeg få tak i sånne d-vit dråper istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå