Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 vendbar sportsdel + at den kan legges helt flat med seler. sportdelen er lun til vindfulle dager. brems på vognen. 3 hjul, med forhjul som snur 360*. styret kan justeres. stor handlekurv under som er enkel og legge litt større ting i..) takk for alle svar!)
anette&tutta mari :) Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 http://www.teutonia.de/index.php?id=771 dette er vel midt i blinken? Teutonia Spirit S3
Bunnies by night Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg har Teutonia S3 - er utrolig fornøyd:) Den oppfyller alle dine krav - bortsett fra at jeg er litt misfornøyd med handlekurven. Den er stor, men vanskelig å komme til da den er litt høy og dermed er det kort mellomrom mellom liggedelen og kurven. Når det er sagt så har vi ikke bil - så alt av handling skjer med vognen, så det stooor plass, men man må krongle litt for å komme til:)
blockarella Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg er også enig, Teutonia S3 har det meste av det du nevner - bortsett fra at handlekurven er litt kronglete... :-) Jeg har bare såvidt begynt å bruke vognen, men er storfornøyd sålangt... :-)
*Mamma-i-Mars* Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 jeg og har denna vogna å den er sååååååååååååå hærli å bra. bortsett fra handlekurven.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 vet dere hva den koster kun med sportsdel?
Tante Bassa Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Jeg har en Maxi-Cosi Mura 3, og den er utrolig god å trille. Foreløpig bruker vi kun maxi-cosi bilsete på understellet, men sportsvogndelen kan legges helt ned og kalosjen dekker godt. Her er linken til Maxi-Cosi Mura 4 : http://www.maxi-cosi.com/maxicosi/productdetail.aspx?id=55
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 vendbar sportsdel + at den kan legges helt flat med seler. JA sportdelen er lun til vindfulle dager. JA brems på vognen. JA 3 hjul, med forhjul som snur 360* NEI styret kan justeres. JA stor handlekurv under som er enkel og legge litt større ting i.. NEI Emmaljunga City Cross
Isla verde Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Teutonia spirit s3 her også. Den oppfyller alle kriteriene dine bortsett fra stor handlekurv.... Jeg er superfornøyd med vogna, men handlekurven er litt liten.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 Tfk joggster twist oppfykker alle kravene untatt det at den ikke har vendbar sportsdel, men har et stort "vindu" oppå kalesjen så du kan se babyen hele tiden:-) Elsker min tfk vogn. Sportsdelen er veldig stor og lun, har masse smarte små lommer og ikke minst er den kul å se på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå