Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere, har noen testet?

Testet selv i går ettermiddag- negativ selvfølgelig. Men ingen mens enda, og ingen tegn til det heller. Pleier alltid å få noen forvarsler før den kommer, så nå tør jeg begynne å håpe. Er nå på rugedag 11 i dag:o) Syntes det er helt utrolig!

Første forsøket kom tanta på dag 7.

Skal på mandag å ta blodprøven:o)

Har i dag og i går hatt små ''stikkinger'' nederst i magen, fryser hele tiden og blir fort sulten som det Sterilen beskriver ovenfor. Men ingen ømme bryster i det hele tatt!

Blir spennende dette:o)

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke testet og kommer ikke til å gjøre det før tirsdag ettermiddag. Skal ta blodprøve på tirsdagen, men fordi vi bor langt fra Riksen får jeg ikke svaret før torsdag eller fredag, og så lenge klarer jeg ikke vente. Men vil ta en test før jeg har tatt siste dose av Crinone så jeg er forberedt på hva som kommer til å skje (og det er tirsdag ettermiddag).

Jeg er fortsatt slik at jeg fryser fort. Dessuten kan jeg også fort bli kjempevarm. Våknet i går morges glo-varm, tok vekk litt av dynen, og ikke lenge etter var jeg iskald og krøp godt under dynen! Så store kontraster....

Hver dag siden 2. rugedag har jeg hatt stikninger. I dag var det en stikning som var så vond at jeg sa "au" (og det er det ikke ofte jeg sier). Jeg var på jobb og de andre reagerte og lurte på hvor jeg hadde vondt... ;)

Ømme bryster har jeg i perioder, men det tror jeg er en bivirkning av crinone... for det er sterkest når jeg har tatt dosen og noen timer etterpå.

Har ellers hatt økende utflod.

Dette blir spennende. Men jeg går rundt å dagdrømmer om at jeg er gravid og hva vi kan gjør neste sommer, hvor gøy det blir for datteren vår å få en søsken osv., osv.. Blir nesten bekymret for meg selv fordi jeg nesten er overbevist at jeg er gravid - og da blir fallhøyden stor om jeg ikke er det... Men jeg er utrolig rolig denne gangen (er veldig overrasket over meg selv) og håper kanskje det kan ha en positiv effekt. :)

Lykke til med testing etter hvert, folkens! :)

Skrevet

Prøveren på nr 2

Må bare spørre deg om en ting, jeg hadde også innsett 25, og de sa at min testedag er 9 okt. Synes det er litt rart at du har 2 dager før meg, og at det er din dag 13, må være min dag 12 etter St Olavs rekning????

Skrevet

Eg og har hatt sånne kraftige stikninger at eg stopper opp og bare holder meg på magen og jamrer litt.

Men synes det er kjekt å få sånne stikninger på sidene, for det er jo et graviditetsymptom.

Kjenner meg igjen på planleggingen av ting som skjer fremover fordi eg e jo gravid nå, hehe. Tar meg og i å tenke at det kommer til å knekke noe i meg om dette ikkje går fordi eg e så merkelig sikker på at eg e gravid. Har ikkje hatt det sånn de andre gangene, da har eg mer tenkt at dette går ikkje og vært negativ.

Eg har testdag på rd 13. Så det er litt forskjellig fra klinikk til klinikk om det er 12,13 eller 14 rd en skal teste.

Noen skal jo obligatorisk ta blodprøve for å måle hcg på dag 14, mens andre ikkje. Så litt forskjellige rutiner fra sted til sted.

Skrevet

Jeg testet negativt i dag, så da trekker jeg meg ut fra lista :o( Er super lei meg, trodde at dette skulle gå bra..

Ønsker dere andre lykketil :o)

Skrevet

Jeg tilhører Riksen og der tar en hcg-blodprøve på tirsdag - altså rugedag 12. Legen jeg var til innsett hos sa at jeg kunne ta en test denne dagen, men at det anbefales å vente et par dager.... MEN hvor lett er det å vente når "alle andre" som bor i Oslo og tar denne prøven på denne dagen får svar samme dag... Er akkurat der misunnelig på dem som bor i nærheten!!! Derfor skal jeg ta en test hjemme på ettermiddagen... (vet at de kanskje ikke slår ut da... ,men...). Hvis jeg mot formodning klarer det så venter jeg til onsdag morgen, men vet ikke om jeg klarer...

Skrevet

Det var utrolig synd, Eggerøre!

Du må ha lykke til videre!! Håper det blir din tur neste gang!!

Skrevet

Sender trøsteklem eggerøre, det var utrolig synd.

Ta vare på deg selv.

Skrevet

da må vel også jeg jeg melde meg ut av uke 39 gjengen.mensen kom i dag på rd 11 :(

Skrevet

Tok test i dag.

Først en cb digital som lyste mot meg det deilige ordet GRAVID :-)

Måtte brenne av en test til og der var det 2 streker også :-)

Er på rd 9 i dag :-)

Så litt tidlig å slippe jubelen helt fult.

Men da stemte magefølelsen min :-)

Skrevet

Gratulerer Strilen:o)

Testet også i dag- negativ på RD 13... Men ingen tegn til mensen eller noe. Skal å ta blodprøve i morgen, kan det fortsatt være håp?

Eller er det bare Progynova'en som gjør at mensen har uteblitt?

Skrevet

Tusen takk Bea.

Det er noen som er ganske treig å produsere hcg nok til at testene slår ut. Så eg ville ventet på blodprøvesvar før du innfinner deg med at det er negativt. Vet ikkje om progynova kan gjøre sånn at mensen uteblir.

Står det noe i felleskatalogen kanskje?

Skrevet

melder meg inn her jeg.

helt ny, har bare vært innom og lest tidligere.

Har test dag imorra, men tatt hjemmetest...som var positv.

Føler likevel må ha bekreftelse på blodprøve.

Lykke til alle sammen

Skrevet

Gratulerer til deg frøken vestland :-)

Og lykke til i måren dere som skal teste, mener det er en del som har testdag i måren :)

Skrevet

takker så masse ; )

blir spennende dette, satt inn 2 egg.

Skrevet

Gratulerer frk. vestland:o) Kanskje det blir to da:o) -dobbel lykke!

Testet selv negativt i dag, så det er vell ikke håp for meg denne gang heller. Skal å ta blodprøven i morgen, har fortsatt ingen tegn til tante rød. Så jeg kan vell kanskje håpe litt enda?? Eller???

Skrevet

Nei desverre så gikk det ikke denne gang heller sukk. Men jeg krysser alt for at det skal gå bra med dere andre som har testing denne uken, og gratulerer så mye til de som har testet positivt. Hihihi jeg skal konsentrere meg om og "tenke" positivt, så går det nok til slutt. Snakket med Nordica, og jeg kunne starte på ny kortversjon denne syklusen, men må skannes først, så nå stresser jeg med og få en haste time hos en av mine gynekologer.

Igjen lykke til med dere andre. Og ha en fin høstdag!

Skrevet

Har vært å tatt en blodprøve hos legen i dag og kjøpte samtidig en test på apoteket. Hjemmetesten var negativ. Er på rugedag 12 i dag. Vet ikke helt hva jeg hadde ventet meg. Er litt tom her jeg sitter - får ikke til å gråte heller... Kjenner det knyter seg nederst i magen, akkurat som litt mensmurring.. får vel mensen seinere i dag da.. Dette var det 3. forsøket i det offentlige og jeg har bare ett egg på frys (har hatt 3 på frys før og ingen overlevde opptining) og jeg vet ikke helt om jeg er så veldig motivert til å fortsette med andre løsninger. Disse periodene med hormonbehandling har vært beintøffe for kroppen og forholdet vårt.

Lykke til alle dere andre!

Skrevet

Hei Andalucia:o)

Det var virkelig leit at det ikke gikk for deg heller denne gangen. Det er så slitsomt å gå gjennom disse periodene med hormoner som løper løpskt. Både for en selv og mannen. Jeg har sagt det med min mann flere ganger at egentlig skulle det også ha fulgt med en psykolog eller en samlivsekspert som en kunne fått snakke med under forsøkene.

Tok selv en hjemmetest i går som var negativ, så det var vell kanskje liten vits å ta blodprøven i dag, men jeg gjorde det for å være sikker. Så jeg skulle ringe tilbake halv 3 i dag for å få svaret. I går lå jeg bare under dynen og gråt og gråt. Føler meg litt bedre i dag. Mannen min sier bare hele tiden at jeg ikke må være lei meg for det skal jo klaffe -en dag. Men jeg vil jo at det skal klaffe denne gangen istedet for å gå å vente i flere år til. Har prøvd nå i 2 1/2 år.

Er så utrolig lei, det er så tungt og i allefall når jeg vet at det vil bli godt over nytt år før vi kan begynne med et nytt ferskt forsøk igjen. Føler at det liksom er denne prøvingen som styrer livene våre og hvordan vi skal leve. Nå er jeg på rugedag 14 og har heller ingen tegn til at mensen skal komme, så jeg skjønner ingenting.

Skrevet

Blodprøven var negativ. Helvette og, blir så fortvilt. Så no e d vell bare å slutt på medisinan og vent på mensen ska kom. E så utrulig sliten og lei av d hær no, vil spy av heile greia. FAN!

Skrevet

Huff her var det en del som har testet negativt ser jeg. Det er så utrolig tøft dette her! Å plukke seg opp igjen og se fremover er jammen ikke lett. Selv er jeg for redd til å teste enda. Håper jo så inderlig at testen skal være positiv denne gangen, men har aldri opplevd det før, og er redd for å bli skuffa igjen.

Testdag er fredag. Prøver å vente til da men mulig det blir en sniktest på onsdag.

gratulerer så masse til dere som lyktes denne gangen!

Skrevet

Nei og nei, her skulle jo alle si at de hadde fått positive tester og at det ble en liten repitisjon av den store gravidbølgen som har vært her.

Dette var veldig synd jenter.

Det har ikkje gått så veldig opp for meg at eg e gravid enda. Kommer nok ikkje til å gjøre det før ultralyd. Har begynt på skole i dag, så det passer veldig bra med masse å gjøre og liten tid å sitte å tenke og fundere på så mye.

Masse lykke til videre om dere skal ha flere forsøk eller hva, ble skikkelig lei meg nå på deres vegne :-(

Skrevet

Enig med deg ang. psykologen og samlivsekspert, men det er ikke noen som har tenkt på det ser det ut til.

Synd at din blodprøve ikke var positiv, får vel ringe i morgen å høre med Riksen - jeg er på rugedag 12 og har ikke merket noe til mensen, men den kommer nok.

Hvilket forsøk var dette for deg?

God klem

Skrevet

Dag 13 her og testet negativt igjen.Huff tårene bare triller. Er så ufattelig lei av dette her!! Vet det er mindre sjanse med fryseegg men de har jo vært åttedelte hver gang. Åhhhh

Hvordan er det med resten av gjengen? har alle testet nå?

Skrevet

Huff så mange negative tester her, virkelig synd, har vært gjennom det selv. Hold motet oppe, det blir din dag å.

Testet på Rd 12, syntes jeg kunne skimte et +, men tok ny test på dag 14 og det kom frem et klart + :)

Endelig er vi gravid, og kanskje med 2, det vil UL vise i uke 45.

Vi slet i 2 1/2 år selv før vi fikk hjelp, nå er det 5 mnd siden vi hadde 1 innsett og på vårt 3 så skjedde det:)

Lykke til alle sammen og gratulerer til dere andre som har testet positivt.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...