Gå til innhold

ma og ny graviditet

Kongeørna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann..

Trist å høre om ma'en din. Sender deg en trøsteklem jeg :) Vi er dessverre mange som har vært i samme situasjon som deg - det er ikke noe jeg unner min verste fiende en gang...

Har hørt så mye forskjellig fra leger angående hvor lenge man bør vente med å starte å prøve igjen, noen sier en mens, andre sier 3 mnd, mens andre sier start så fort du er klar igjen.

Legen som foretok min utskrapning sa at jeg burde vente til blødningen etter utskrapningen hadde stoppet, og også vente 1.5-2 uker etter utskrapningen grunnet infeksjonsfaren.

Han sa også at man bør være psykisk klar for å starte med prøvingen igjen, om det er etter 2 uker, 3 mnd eller 1 år er det bare du selv som vet. Vi startet 1.5 uke etter utskrapningen da vi ville prøve igjen så fort som mulig og var klare for det.

Trist å høre. Trøste trøste!!

Er enig med *twigsy*, unner ikke min værste fiende en MA. Og ihvertfall ikke å oppleve de tøffe timene på sykehuset i forbindelse med utskrapingen.

Vi har ventet til første mens før vi begynner å prøve igjen.

Lykke til uansett valget du tar.

Takk for trøst, jenter! Kommet hjem fra sykehuset etter utskrapning, og rett på nett... Mye trøst og svar og finne. LEgen som undersøkte meg i dag, sa at det ikke var noe i veien for å bli gravid igjen tvert... Men kroppen kan vel ha godt av en mnd "fri".

Ellers var det en lettelse å bli ferdig.

Lykke til dere og! Klem

Jeg ble anbefalt å vente til etter 1.mens eller til vi var klare.

Rent medisink for å få en frisk ny slimhinne i livmoren som vil være bedre forberedt til å feste ett nytt egg.

For vår del ble det forsøkt etter 2.mens og 3mnd etter MA (hadde lange sykluser) satt spiren på 1. forsøk.

Lykke til alle sammen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...