Gå til innhold

Hva pynter dere bordene med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker det enkelt, men kunne trenge noen tips : ) Hadde lyst på et alternativ til blomsterdekorasjonene da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skåler med flytelys? kanskje med farget sten i bunn/farget vann? da gjør de litt mye av seg og man trenger ikke så mye rundt.

pene lysestaker trenger heller ikke så mye annet rundt.

diverse artige bilder av den lille i rammer rundt om (smilende, kjempesinna, gjespende osv), eventuelt at rammene ligger flate, det spørs om du skal ha gjester på begge sider av bordet.

såg et tips om å "krydre" bordet med mors og fars dåpsgaver/ små babyleker.

blomster trenger heller ikke være store dekorasjoner, hva med en enkel blomster her og der, eller blomster flytende sammen med flytelys.

alt avhenger selfølgeli hvor stort bord du har da;)

Skrevet

tenker kanskje og ha høst tema, pynte bordet med pene løv med høstfarger og enkle glass med telys i.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Er en ny nettbutikk som selger dekorasjon til dåp.

www.prinsenogpia.no

• 1 måned senere...
Skrevet

eg tenkte eg skulle pynte med natur stein, grøne blomster, som eg kliper opp og leger på stenene, flytende telys i farge blå, med blå glass stener på bunen.

litt nelliker, som også blir lagt ved stenene.eller i små blomsteroppsatser.

bordkortet tenkte jeg å mørke blåt, med lyseblåt ark på det mørke og klipe ut en hvit dåpskjole av et fint hvit papir.

ps det er bare å bruke fantasien

• 1 år senere...
Skrevet

måtte bare gå inn på www.prinsenogpia.no der var det bare sssåååå mye fint nå fant jeg bor kort holdere jeg forelsket meg i ja opp til flere stykk takker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...