Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Liker det enkelt, men kunne trenge noen tips : ) Hadde lyst på et alternativ til blomsterdekorasjonene da.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 skåler med flytelys? kanskje med farget sten i bunn/farget vann? da gjør de litt mye av seg og man trenger ikke så mye rundt. pene lysestaker trenger heller ikke så mye annet rundt. diverse artige bilder av den lille i rammer rundt om (smilende, kjempesinna, gjespende osv), eventuelt at rammene ligger flate, det spørs om du skal ha gjester på begge sider av bordet. såg et tips om å "krydre" bordet med mors og fars dåpsgaver/ små babyleker. blomster trenger heller ikke være store dekorasjoner, hva med en enkel blomster her og der, eller blomster flytende sammen med flytelys. alt avhenger selfølgeli hvor stort bord du har da;)
power puff Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 tenker kanskje og ha høst tema, pynte bordet med pene løv med høstfarger og enkle glass med telys i.
kristin11 Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Er en ny nettbutikk som selger dekorasjon til dåp. www.prinsenogpia.no
sheep Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 eg tenkte eg skulle pynte med natur stein, grøne blomster, som eg kliper opp og leger på stenene, flytende telys i farge blå, med blå glass stener på bunen. litt nelliker, som også blir lagt ved stenene.eller i små blomsteroppsatser. bordkortet tenkte jeg å mørke blåt, med lyseblåt ark på det mørke og klipe ut en hvit dåpskjole av et fint hvit papir. ps det er bare å bruke fantasien
smurfine f Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 måtte bare gå inn på www.prinsenogpia.no der var det bare sssåååå mye fint nå fant jeg bor kort holdere jeg forelsket meg i ja opp til flere stykk takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå