Gå til innhold

UL om 1,5 time og er så nervøs at jeg tror jeg knekker sammen!

Anbefalte innlegg

Ringte Ullevål idag og krevde en tidligere UL. Har egentlig time den 2. Oktober, men jeg holder på å dø av nervøsitet så jeg trenger en NÅ for å roe meg ned. Og det fikk jeg! :-)

Men, så kommer angsten. Minnene etter sist UL som gikk til H.....

Jeg vil ikke at det skal skje igjen!!! :-(

Åh, kryss fingrene for at det går bra!!!

Fortsetter under...

Skal fortelle :-)

Går helst bra ja, men jeg har vært gravid 4 ganger og jeg har ingen barn. Så jeg føler lissom at jeg har en stor svart sky over meg og aldri vil få oppleve det å faktisk stå hele svangerskapet ut. Men nå får vi vite om en times tid..... *skjelver*

Annonse

Hei :-)

Det gikk bra! :-) :-) Er så glad nå! En liten tert på 1,3 cm med et ivrig hjerte! :-) Er ca 7 uker, som stemmer utifra mine beregninger! :-)

Tenk at jeg skulle få oppleve det her!! :-) Takk for alle fingrene som var krysset for meg! :-)

Klem

Åh, jeg får hjertebank bare jeg leser dette... Jeg har UL om noen dager og gruer meg forferdelig. Etter tre ICSI, masse prøving og hormoner og ingen graviditeter, så har jeg også blitt så redd for at dette aldri kan gå.

Men nå skal det gå!!

Så herlig at det var bra med deg, gratulerer så mye!!!!

Annonse

Så utrolig SØTE dere er ;-)

Det er helt utrolig hvor mange følelser som er knyttet til denne lille "terten" inni magen der. Plutselig ble nesten samtlige av symptomene mine borte etter noen dager med helt sinnsyk kvalme. Så kommer den snikende bekymringen igjen. Selvom jeg prøver ALT i min makt å holde den tilbake!

Skal ikke gå å bekymre meg nå nei! :-) Det er nok bra inni der. ;-) Men symptomer kan jo gå litt opp og ned har jeg skjønt :-)

Til deg som har skrevet over meg her, lykke til MASSE! Skal krysse fingrene mine for deg! ;-) Og for dere alle andre selvsagt! :-)

Suss :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...