Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe som har det etter at de føda? mister så mye hår jeg. startet ikke med engang e føda men ca etter 2 mnd.. noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja samme her, mista ekstremt mye hår, håret mitt lå i alle sprekker på babyen hehe...begynner å bli bittelitt bedre nå, 6mnd siden fødselen. det er visst noe hormonelt. har begynt å ta b-vitaminer jeg

Skrevet

er hår her over hele huset.. tetter igjen alt som heter dusj.. senga full.. ekkelt.. til å med på babygymen til gutten er d masse hvis e er der..

Skrevet

så "godt" å høre at andre har det samme problemet!!! Her er det hår over alt... Takk og lov at jeg har masse hår å ta av, ellers hadde det nok vært ganske så tynt nå;)

Skrevet

Jeg mister også veldig mye hår. og her har det blitt bare verre og verre!!! Min baby er 6mnd idag! Men jeg har heldigvis masse å ta av da, så kan ikke si jeg har blitt tynn i håret, men det merkes

Skrevet

Huff, her også. Begynte ca 3 måneder etter fødsel. Er det noke en kan gjer? Virker B-vitaminer på slike "ekstreme" tilfeller?

Skrevet

jeg syns det har hjulpet med b-vitaminer (men kan jo være det har blitt bedre av seg selv også..hehe)

Skrevet

Merket det ca. 3 måneder etter fødsel jeg også. men det har blitt bedre nå 8 måneder etterpå. mister enda, men det er ikke så ekstremt lengre.

Skrevet

Begynte å miste når babyen var ca 3,5 mnd. Er hår overalt, helt forferdelig. Babyen har tydeligvis svelget et også, kom ut igjen i bleien, stakkar liten. Hadde det samme etter forrige svangerskap også, det ga seg tilslutt, men jeg mistet mye. Vokste ut igjen en ny lugg i panna, kjempelekkert. Frisøren min sier at det bare må gå sin gang, det er ingen vidunerkurer som hjelper. Årsaken er at noen ikke mister noe særlig hår i svangerskapet, og så detter alt på en gang nå, ikke gradvis slik som er vanlig.

Skrevet

Ja jeg mista og masse fra hun var ca 4mnd til 6mnd. Da begynte jeg med b-vitaminer. Det hjelper veldig!! Anbefaler det. I følge en jeg snakka med på helsekost så bør den kombineres med zink enten i form av multivitamin ellers så finnes det b-vit og zink kapsler...men de er dyrere, så jeg tar det bare sammen med multi.

Skrevet

Jeg mistet en del ca 5-6 mnd etter fødselen.

Er ikke mye å gjøre med det. Har ikke noe med amming eller vitaminer å gjøre, det er rett og slett en normal reaksjon på at svangerskapet er over. Når du er gravid, mister du nesten ikke hår, men en stund etter fødselen har hormonbalansen i kroppen endret seg, og dette gjør at man mister en del hår. Det gir seg etter en stund, men er kjipt mens det står på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...