Bananikakao'n Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Lurer på å overraske sambo med billetter og hotell. Men så er det kart over salen så jeg lurer på hvor det er ok å sitte. Er det bra å sitte på første rad? Eller er det bedre på Galleriet? Og i farta; hvilket hotell kan vi bo på som ligger i nærheten? Trenger ikke koste 2000,- for natta akkurat.. TAKK!
Sivalur Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Tror jeg ville sittet på midten, men ikke første rad, kanskje 3-4 rad. På galleriet føler jeg det blir litt 'fugleperspektiv'. Har ingen tips om hoteller, dessverre. God tur!
Bananikakao'n Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Tusen takk for svar! Jeg regnet med rad 3-4-5 var de beste siden alle plassene der var tatt;) Skal sjekke en annen dato.
Sivalur Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Husker ikke hvor mange rader det er nede i salen, men går jo fint an å sitte litt lenger bak også tror jeg. Første rad går jo også an, men da mener jeg å huske at du blir sittende og se litt opp - i tillegg til at man kan jo risikere å bli 'mobbet' av de som står på scenen - det liker ikke jeg!
lille sprelle Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 satt ytterst til høyre på 4 rad tror jeg - det var helt ok. det finnes thon-hoteller i oslo - er ikke så dyre - vet ikke om det finnes et i nærheten av latter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå