Gå til innhold

Noen med erfaring fra barnepark i stedet for barnehage?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger egentlig bare et sted hvor datteren min på to år får muligheten til å leke med andre barn og utfoldet seg sosialt og fysisk. Behovet var ikke der når hun fylte ett år, men siden hun er en skikkelig turboprinsesse så ser jeg at jeg ikke klarer å dekke alle de fysiske behovene hun har. Det er selvsagt ikke en fordel at vi har en liten nyfødt baby, en mann som er langpendler + at jeg har helsemessige komplikasjoner som flg av fødsel (ks). Har funnet et sted i byen ikke langt unna hjemme som er barnepark. Dvs de har åpent fra 10-14 og satser på mye uteaktiviteter og bare spiser lunsj inne av og til. Det ser også ut til at mødrene til barna finner på en del sosialt sammen også, så det er sikkert andre mødre der som er hjemme med babyer som har tid til å spise lunsj sammen. Hvordan er dere andres erfaring på området?

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Vi er superfornøyd!!!!

Jenta vår startet i park for litt over en måned siden, og det har gått som en lek, parktanten er utrolig hyggelig og kjempeflink til å få kontakt med barn. Hun har dessuten lært utrolig mye i den perioden hun har vært i parken.

Tidspunktet 10-14 er genialt, vi prøver å få det til slik at hun sover etterpå, det er ikke alltid det går, men da legger de henne bare i parken, og så triller vi henne bare sovende hjem.

Park kan jeg anbefale på det varmeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...