Gå til innhold

når legger dere barna på eget rom..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge ventet dere..?

har dere en bra babycall å anbefalle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Vi la snuppa på eget rom da hun var ca 4,5 mnd gammel, det gikk helt smertefritt. Vi bruker SuperNova Babycall, er absolutt fornøyd med den.

Skrevet

da han var seks måneder. det var litt trist, men vi sover nok bedre alle mann nå. vi har så liten leilighet at det ikke er nødvendig med baby call, så har ingen å anbefale.

Skrevet

Jenta vår ble lagt på eget rom like før hun ble 7 uker. Dette da hun var veldig årvaken og fulgte med i massevis. Det har gått over all forventning og gitt oss alle god søvn. Bruker babycall å føler oss trygg på at vi hører henne når det er noe=)

Skrevet

Ellen ble lagt på eget rom da hun var 6 uker gammel.

Vi har en babycall som fungerer bra, og den er billig. Det er en Philips SCD361. Den fungerer perfekt for oss, den reagerer på gråt og ikke grynting og smatting. Det er ikke lang forsinkelse på den heller. Pga frykt or evt strålng ha vi den ganske langt unna babyen, men den funker fint allikevel. Jeg hadde behov for en enkel en uten værstasjon, kino og anna dilldall:P (Ikke vodt ment til de som har behov for det altså!)

Skrevet

La største på eget rom fra hun var 3 måneder..

Skrevet

..vi brukte Philips babycall.. en enkel en som hu over her har vil jeg tro...

Kjempebra og skal bruke den til vesla her å..

Skrevet

tusen takk for svar :-) jenta mi er 2 mnd så vurderer å legge henne på eget rom snart.

Skrevet

Leah flytta inn på eget rom da hun var 2 uker gammel. Bråkebøtta hold alle våkne, så hun måtte ut! :-D

Skrevet

Mia er 7 mnd og ligger ennå på vårt rom... Jeg har jo da selvfølgelig lest "en eller annen plass", at det anbefales at babyene ligger i egen seng på foreldrenes rom til de er rundt ett år...

Hadde egentlig planlagt å vente til hun er ett år, men lurte på om ikke vi skal flytte henne over snart... Mulighens rundt 10 mnd...

Men det er jo så vanvittig tilltak å skulle sette i stand "rot-rommet" :P *ler*

Skrevet

Althea blir på vårt rom til vi flytter - om 2 år... Har ikke eget rom til henne nå, så vi får dele på den plassen vi har:)

Vi er fornøyd med vår Phillips Avent babycall.

Skrevet

5 mnd. Og alle sover bedre nå. Har liten leilighet så trenger ikke babycall, men snuppa driver å legger seg på magen å borer nesa ned i madrassen så jeg har et sånt med kamera så jeg slipper å gå inn til henne hele tiden. Er fra Topcom. Litt dyrt, men verdt det for meg.

Skrevet

Snuppa vaar er 1.5 aar og sover i senga vaar akkurat naa:) Hjemme i Norge sover hun i egen seng, men paa vaart rom.

Skrevet

når han var 2 uker. vi sov så dårlig alle mann! fungerte veldig bra

Skrevet

Vi begynte å legge henne i egen seng fra da hun var 5 uker. Og da har vi også babbycall da som er på så jeg hører henne. Vi har SuperNova og er superfornøyde. Enkelt å bruke.

Skrevet

lillegutt sov på eget rom fra han var 1,5 uke gammel, vi sov så dårlig med han på rommet... men sov i vogna si frem til han var 5 uker gammel;) Vi bruker babytalker 1010 fra topcom, funker kjempefint, eneste er at vi får inn støy fra andres babymonitorere:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...