Trulte76 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hvor lenge sover de sammenhengende om natta? Min sover fra 2 til 4 timer før han våkner og skal ha mat (jeg ammer) Men er bare å legge han igjenn så sover han videre.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hun er 7 uker. Hun sover alt fra 3 til 6 timer sammenhengende om natta. Hun får mme.
elle-vill Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Lillegutt er 5 uker. Han sover fra 4 til 6 timer sammenhengende, som regel en periode på 6 timer først, og så en periode på 4 etterpå. Han får også mme.
Trulte76 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 spørs om mme holder seg lengre i magen enn mm siden deres sover så lenge Min har sovet max 4 timer, som regel 3 timer, men av og til bare 2 timer.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Hei Lille meg har fødd en gutt; Jenta mi er helt lik din der..(7uker) alt fra 2-4 timer i mellom. Ho sovner spm regel igjen og, noe jeg gjør og:) Har samsovet hittil men prøver å legge ho i egen seng som står inntil vår, men våkner ALLtid når vi legger ho over:-/ Faktisk på dag tid kan hu sove 5 timer. De siste nettene har jeg suplert med mme pga litt lite melk om kvelden. Føler at ho holder seg mett littt lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå