Gå til innhold

Begynner å ane de vanlige menssmertene. Er redd det ikke gikk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt allminnelige menssmerter idag og dårlig mage. Dritt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen blør du da Luna??

Jeg har også mensmurringer, men har testet positivt, og du er vel langt fra tesdato enda?

Skrevet

Nei jeg blør ikke, så jeg trøster meg med det. Men det kjennes virkelig som om den er på vei. Er på rugedag 9.

Skrevet

begge gangene jeg er blitt gravid har jeg følt de helt typiske menssympt ca fire-fem dager før testdag, og har vært sikker på å ikke være gravid, men jeg har stått med positiv test begge gangene vi har fåt inn egg.... det å være gravid for meg sålangt er egentlig å føle at en får mensen.... ikke gi opp før negativ test!

Skrevet

Nei, nei, nei :) Disse menssmertene er bare de to små huleboerne som driver og flytter inn. Og du vet jo selv hvor vanskelig det er å møbelere!!! Da må man jo "romestere" litt rundt :)

Skrevet

Takk jenter, hva skulle jeg gjort uten dere.. Er kjempe nervøs hver gang jeg går på do men håper på det beste.

Hvordan går det med deg turbo? Er formen bra?

Skrevet

Formen er bra den. Heldigvis ikke sånne humørsvingninger som sist forsøk :) Så dagene går heldigvis raskt mot testing

Skrevet

Jeg og smabo er blitt enige om at jeg skal teste lørdag, men er veldig sugen på å teste fredag. Når tester du?

Skrevet

Tester vel sikkert ikke før søndag jeg tenker jeg. Det blir dag 11 det da. Men sist fikk jeg jo svaaaaaak positiv test på dag 10 og tok blodprøven på dag 11 (da var den på 19 og ikke høy nok til å være positiv i følge Riksen).

Skrevet

Føyer meg inn i rekken med de over: Hver gang (2 ganger) jeg har vært gravid, har jeg hatt nøyaktig de samme "menssymptomer" som de 35 gangene jeg krysset fingre, men hvor mensen kom.

Så for meg er menssymptomer utelukkende positivt, selv om jeg har vært veeldig nervøs for å gå på do slik du skrev:-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde menssmerter og kramper fra dag 10-11 tenker jeg, var sikker på at jeg skulle få mensen når som helst og våknet til og med av smertene på natta. Men så fikk jeg positiv test for første gang på dag 14! Og smertene fortsatte på samme måte i tre uker og har faktisk ikke gitt seg ennå, uke 7 i morgen. Og så kan man få enda mer vondt pga egguttaket hvis man blir gravid sa de til meg på klinikken, fordi eggposene fylles med blod og væske. Krysse krysse!!

Skrevet

Takk for svar jenter, idag er jeg mer optimistisk. Ingen blødninger enda men fortsatt smerter. Mer luftsmerter idag.. Kanskje jeg drister meg til å teste i morra.. er bare så redd for resultatet..

Skrevet

Jeg er SÅ spent på deg :) Er bombesikker på at det har klaffet for deg :)

Skrevet

det sa søsteren min idag og.. Hun visste bare at jeg var gravid, sa hun.: )

Må teste i morgen, kjenner jeg er helt kvalm så spent er jeg..

Skrevet

Ja, du MÅ teste i morgen tidlig! Og skrive inn resultatet med en gang :) Så skal jeg logge på med en gang jeg står opp i morgen :)

Skrevet

Ok. Skal bare høre med sambo om det er ok.

Skriver jeg ikke gikk det galt, da logger jeg først etter jobb.

Skriver innen ni da..: )

Tester du og o morgen?

Skrevet

Jeg tester nok ikke før søndag jeg. Er jo bare på rugedag 8 idag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...