Fuck google, ask me Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hei Jeg er ny her, og lurer på om det er noen her som har erfaring med Hausken klinikken? Jeg vurderer å dra dit i stedet for å stå i kø i det offentlige sysytemet. Og så er jeg så fryktelig utålmodig etter å komme i gang =)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Vil anbefale dg denne klinikken ja. Vi blir ikke godkjennt i det offentlige og valgte derfor hausken. De som jobber der er helt fantastiske. de har godt humør og ønsker virkelig å hjelpe deg. Jon hauksen(legen der) er en vanvittig dyktig lege. Hos han får du ærlige svar på spørsmålene dine enten det er gode eller dårlige nyheter. Han er villig til å prøve å hjelpe de mest umulige tilfellene. Lykke til
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Anbefales ! Dyktige og profesjonelle. Vi er veldig fornøyde. Lykke til !
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Signerer denne. Jeg fikk mitt første "Hausken barn" i 2007 etter første ICSI runde, og har nå nettopp testet positivt etter mitt 2. ICSI forsøk hos Hausken. Uansett hvordan dette siste forsøket ender til slutt så har Hausken gjort en fantastisk jobb med meg som har passert 40 (og vel så det), og min steriliserte mann. Hausken er kjempedyktig!!! mvh
Fuck google, ask me Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 Takk for positive tilbakemeldinger=) Jeg har allerede et Hausken barn fra den gang han jobbet på sykehuset, så jeg er kjempefornøyd med Dr. Hausken ja:) Jeg kan gå igjennom det offentlige og få dekket alt der, men har lyst til å sette i gang nå og ikke minst har jeg lyst til at Dr. Hausken skal gjøre det denne gang også siden han hjalp meg sist.
Tyren71 Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Hei Lissi43år. Siden du har testet positivt på testen din blir jo jeg litt nyskjerrig kan du si. Håper ikke at du synes det blir masete. Hvor ligger Hausken? Haugesund? Hva slags medisiner har du gått på? Prøvd ut forskjellige typer? Jeg har gått på synarela, puregon, pregnyl og crinone de to første gangene og har fått økt dose 2.forsøk. jeg ringte for å høre om de skulle sjekke ut noe mer ift meg eller ta flere prøver men det skulle de ikke. jeg skulle vist få prøve en annen type medisin pronova eller noe. Hva slags hensyn tok du tiden etter innsetting.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Hei Tyren 71! Klinikk Hausken ligger i Haugesund ja. Det er gode kommunikasjosmulighet dit med egen flyplass og med båter/bil avhengig av hvor du kommer fra. Jeg har gått på akkurat samme medisin som deg, og puregon dosen har vært 250 IE per dag som er relativt mye (det må til i min alder) i 10 dager. I stedet for crinone har jeg brukt progestan (i 2007), og Cyclogest nå. foretrekker Cyclogest da det bare er en stikkpille morgen, og en på kvelden. Forrige gang fikk jeg ut 17 egg, denne gangen 16 egg. Forrige gang ble det to egg inn og tre på frys (negativt fryseforsøk). denne gang ble det to åttedelte egg inn på dag tre, mens de tre eggene de dyrket videre sluttet å utvikle seg på dag 5 (ingen på frys). Jeg har PCOS og derved relativt mange egg i min alder, men min mann er sterilisert, så de får bare tak i litt sæd operativt (TESA/PESA). Vet ikke om det er dårlig egg- eller sædkvalitet som medfører at så mange egg faller fra. Første forsøk ble jeg overstimulert og låg mye i ro på sykehus de første to ukene av rugetida. Dette forsøket jobbet jeg som normalt, men kuttet ut all trening og turgåing (ble ikke overstimulert). Jeg vet jo ikke som spiren sitter helt til mål denne gangen, men jeg ble i alle fall gravid - noe jeg jo er glad for;o)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Første forsøket mitt brukte jeg 300 menopur+150 puregon. Denne gangen skal jeg bruke 400 med puregon. Så jeg har jo noen svære hestedoser ser jeg
Adagio Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Hei! Jeg har også hatt et forsøk på Hauskenklinikken, og har som de over, vært svært fornøyd med behandlingen der. Riktignok er også jeg et av disse vanskelige tilfellene, men desto mer følte jeg meg ivaretatt. Hausken er opptatt av å gjøre forandringer hvis det du har gjort før ikke har ført fram. Jeg måtte for eksempel gå på p-piller før selve nedreguleringa, og tok også Klexane (blodfortynnende med. etter innsetting. Jeg er en såkalt "low responder" (brukte 450 ved to siste forsøk jeg og), og ved siste forsøk fikk jeg ut kun 1 egg. Dette ble befruktet. Jeg opplevde også å se Gravid på testen en stakket stund, men det varte ikke lenge. (Noe som sier noe om kvaliteten på eggene mine...) Hausken og de flotte damene hans er svært behjelpelige. De gir også råd og støtte pr.tlf. hvis en trenger det.
Tyren71 Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Takk for svar, Lissi43år:) Ja, får håpe at det sitter som det skal:) Ønsker deg masse lykke til. Jeg skal igang med mitt 3.og siste forsøk før jul så får jeg bare satse på at det skjer noe da.
050509 Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Anbefaler Hausken på det varmeste! Har også hatt full klaff på første forsøk, og er nå 9 uker på vei (satser alt på at det holder :-) ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå