*En rosa og en blå* Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg var sikker på at hun kom til å våkne minst 1 gang i løpet av natten, for hun hadde så urolig søvn i går kveld etter at jeg la henne ca 20.40. Derfor gikk jeg selv og la meg før kl 23, så jeg skulle få noen timer søvn selv. Overraskelsen var da stor når jeg våknet av gryntingen hennes kl 6.45!! Vi bare håper det varer Hun var forresten 9 uker på lørdag.
Ophelia & Jr. Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 HÆ?!? Heldiggrisen! Vår lille på 10 uker sovnet ved midnatt i går og var våken 3 ganger før vi sto opp kl 9... Vi håper det ikke varer!
*En rosa og en blå* Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg vet, det er helt heavenly! ;-) Men det har egentlig vært ganske bra de siste 2 ukene, etter at vi begynte å legge henne tidlig, så det er mulig at hun tidligere rett og slett har vært overtrøtt. Helt siden vi begynte med å legge henne før 21, så har hun hatt en søvnperiode på mellom 6 og 9 timer sammenhengende hver natt. Og de siste 2 ukene så har vi også gitt henne mm på flaske som siste måltid før hun sovner. Mm som jeg har pumpet ut, etter at hun har diet, på morgenen og formiddagen samme dag. Er allerede spent på neste natt!
Trulte76 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 oj det var jo utrolig bra da. Sikkert deilig å få mange timer søvn i strekk. Husker da mine første to sov hele natta første gangen. Jeg selv våknet jo flere ganger for å høre etter. Så er jeg så redd for krybbedød, så måtte jo høre etter om de pustet eller kjenne etter Så veldig uvant første gangene de sover hele natta ja Men utrolig deilig også da:)
trude lutt Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Min lille på 10 uker sov fra ti til seks i natt! Det håper vi varer for å si det sånn :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå