Gå til innhold

22mnd...våkner nesten hveeer natt....hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff....er inne i en litt dårlig periode føler jeg...forstår bare ikke hvorfor hun skal våkne nesten hver natt...det begynner å bli slitsomt...

Er en eller et par ganger hun våkner..begynner å sutre og hyler til slutt...vi går opp og roer ned, hun våkner igjen...århh..på an igjen.

Hun som var sååå flink til å sove, ikke hatt noe store problemer med det før nå den siste tiden...det er liksom ikke noe grunn til at hun skal våkne, ikke har hun vondt heller....

Kan jo nenve at hun begynte i bhg i august, så det har jo vært litt overgang der....og i tillegg er hun blitt storesøster for noen få mnd siden..så det er mye som har skjedd på en gang her...

Vært litt syk etter hun begynte i bhg også...men hun er i god form nå og i godt humør...

Så hva kan dette være da? Blir veeeldig takknemlig for svar..noen andre i samme situasjon kansje?Alle råd tas imot med stor takk!!!

Nå vil jeg soooove en hel natt igjen snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det er en reaksjon på barnehagestart, blitt storesøster og sykdom.

Men, jeg vet hvordan du har det, for jenta mi på 22 mnd har vært sånn siden hun var 5 mnd.... sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...