Silje & prinsen<3 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Før dere begynner å handle inn klær og litt utstyr til babyen ?
Svale <3 Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Er bare 7 uker, har ikke kjøpt noe. Får se hvor lenge jeg klarer å vente. Burde sikkert ikke kjøpe noe før første UL. (altså desember!!) Blir leeenge å vente..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Venter til jeg er over 12 uker jeg. Og så vil jeg nok vente med den store shoppingrunden til jeg har vært på UL og sett kjønn.
82glad Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Begynte ikke å handle inn før etter 20.uke. Hadde da vær på UL og visste hvilket kjønn det ble.
veronica22 Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 jeg er 34 uker på vei, og begynte ikke å handle inn noe før jeg var nermere 28-29 uker på vei. For det første ville jeg drøye det til etter ultralyd, og deretter ventet jeg noen uker til jeg begynte å føle meg gravid. Kan anbefale deg å kanskje vente til du er et stykke på vei. Dessuten vet jeg at jeg vil få masse klær og små-ting i gaver, så jeg har bare kjøpt bomull og ull bodyer, 5 i str 50 og 5-6 i str 56. og ull og bomulls strømpebukser. Den første tiden ligger de stort sett innpakket i teppe og sover mesteparten av dagen. (Etter det jeg har blitt fortalt) Syntes i alle fall det er veldig tidlig å begynne å kjøpe ting når man er fra 8-9 uker på vei og til rundt 20 uker. Det er sjanser for at det kan skje uventede ting i disse ukene, og rundt 25-27 uker på vei har man de gode prosentene mer med seg hvis det skal skje komplikasjoner under graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå