Gå til innhold

Hvor lenge venter dere...?

Silje & prinsen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før dere begynner å handle inn klær og litt utstyr til babyen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare 7 uker, har ikke kjøpt noe. Får se hvor lenge jeg klarer å vente. Burde sikkert ikke kjøpe noe før første UL. (altså desember!!) Blir leeenge å vente..

Skrevet

Venter til jeg er over 12 uker jeg. Og så vil jeg nok vente med den store shoppingrunden til jeg har vært på UL og sett kjønn. :)

Skrevet

Begynte ikke å handle inn før etter 20.uke. Hadde da vær på UL og visste hvilket kjønn det ble.

Skrevet

jeg er 34 uker på vei, og begynte ikke å handle inn noe før jeg var nermere 28-29 uker på vei. For det første ville jeg drøye det til etter ultralyd, og deretter ventet jeg noen uker til jeg begynte å føle meg gravid. Kan anbefale deg å kanskje vente til du er et stykke på vei. Dessuten vet jeg at jeg vil få masse klær og små-ting i gaver, så jeg har bare kjøpt bomull og ull bodyer, 5 i str 50 og 5-6 i str 56. og ull og bomulls strømpebukser. Den første tiden ligger de stort sett innpakket i teppe og sover mesteparten av dagen. (Etter det jeg har blitt fortalt)

Syntes i alle fall det er veldig tidlig å begynne å kjøpe ting når man er fra 8-9 uker på vei og til rundt 20 uker. Det er sjanser for at det kan skje uventede ting i disse ukene, og rundt 25-27 uker på vei har man de gode prosentene mer med seg hvis det skal skje komplikasjoner under graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...