Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 2 i natt med skikkelig frostanfall ( værre enn jeg noen gang har hatt). Pakket meg inn i dyna, men ble ikke varmere. Tok tempen,men jeg hadd ingen feber. Jeg spiste 2 paracet, fordi det kjentes ut som om jeg kom til å få feber. Jeg lå og ristet en timestid før paraceten virka og jeg sovna.

Sto opp kl 4 for å amme og da klarte jeg knapt nok å stå. Hadde 39 i feber,selv om jeg hadde spist paracet... Kl 06 ammet jeg igjenn og nå var feberhelt borte...Merkelig. Tenkte kanskje at jeg hadde brystbetennelse, men symptomene stemmer ikke. Hadde en liten klump i brystet, men fikk masert den bort og brystet var ikke rødt . Hva kan dette være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som brystbetennelse. De samme symptomene hadde jeg også når jeg fikk betennelse. Jeg ble helt iskald og klarte rett og slett ikke å få i meg varme. Jeg hadde også en klump som jeg ikke klarte å få bort, og tilslutt så hadde jeg 40 i feber og måtte tilkalle legen. Jeg nevnte for legen at brystet hadde ikke blitt rødt, så jeg var usikker på om det var betennelse. Men da fikk jeg beskjed om at det med brystet blir rødt, kommer gjerne seinere hvis du ikke får bort klumpene. Men jeg husker at det brystet som jeg betennelse på gjorde veldig vondt å ta på.Så det kan godt hende at du hadde bryst betennelse, men klarte å ordne opp i det selv :)

Skrevet

Jeg hadde feber litt opp og ned i 4 dager. Fikk ikke ordentlig vondt i brystet før etter noen dager, så det kan være starten på betennelse.

Skrevet

Uff, nå kommer febern krypende igjenn. Og jeg har vondt i kroppen. Tenker at jeg kanskje bør ta meg en tur til legen i mårra.

Men er det noe vits i det hvis man ikke kan se om det er b.betennelse jeg har?

Håper virkelig at natta ikke blir så ille som den forrige... =(

Skrevet

Tror du skal sjanse på å få deg noe ammevennlig antibiotika! Brystbetennelse kan bli ille. Jeg ville ikke ventet til i morgen, ring legevakten. Pump ut litt melk, og ta med. Kan hende de kan ta en bakterieprøve.

Skrevet

Dette er INGEN TVIL!!Det er brystbetennelse! Jeg hadde helt like frostanfall. Det er grusomt. Ta en tur til legen.Der tar de crp prøve(et stikk i fingern) og sjekker betennelsesnivået i kroppen din..

Oppdater oss:) stor klem

Skrevet

og så får du antibiotika! Men du må ikke amme hvis de sier det går greit.. Min baby ble veldig dårlig og de sa jeg fint kunne amme selvom jeg gikk på antibiotika!

Skrevet

me 84, hvordan dårlig ble babyen din?

Skrevet

Jeg fikk brystbetennelse veldig tidlig, hadde det akkurat som deg - ikke noe rødt på brystet og var mest dårlig om natta. Fikk antibiotika som jeg kunne amme med, og merket absolutt ingenting på barnet, så det er veldig forskjellig.

Skrevet

Min baby fikk kjempe mageknip av den...Ble veldig urolig!

All medisin går over i melken. Men det er bare noen barn som reagerer. Og er vel derfor legene sier at det ikke skal ha noe å si.. vet ikke! Men vær forsiktig.. For det er ikke bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...