Gå til innhold

Ny skravletråd, del 3 :)

Hilde :)

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter :)

Nå er det ei stund siden sist her..

Først må jeg begynne med å gratulerer Piami så mye med prinsen :)

Godt å høre alt gikk greit og fint med fødsel og det hele :)

Håper det går bra med deg også nå etter begravelse og alt.. ble mye på ei gang hos dere...

Baby Bea: Koselig at du stikker nesa di innom avogtil.. du er liksom en av jentene her .. :) er så koselig å høre noen ord fra deg og skrive med deg,,

Tenker på dere, og håper det går bra!!

Må være tøft å ikke ha din kjære hjemme og få pratet skikkelig med han. gråte på skuldra hans, osv...

Håper du har en person du kan dele alt dette med! Du trenger det. Ikke bra for deg å holde alt for deg selv...

Ellers må du bare komme inn hit å hyle det du vil, skal prøve å trøste så godt vi kan :)

*trøste klem*

Maria Isabell:

Hvordan går det med lille Benjamin?

Håper han er kommet seg og alt går bra med dere alle!!

Her begynner det å gå seg til igjen.

Var en tøff dag på torsdag med begravelsen.

Aldri sett min kjære gråte eller noe som helst før, men denne dagen kom det. Jeg knakk helt sammen da jeg så han gråte. Han så så utrolig trist og sårbar ut stakkar.. Hadde så vondt av han!

Hver gang jeg tenker på den dagen, på annsiktet hans, der han stod ute i regnet... regn og tårer rant nedover annsiktet hans... Da kommer tårene hos meg... Han var bare så.... trist.. full av sorg.. så søt..

Når en ikke er vant til å se så mye følelser hos sin kjære blir det veldig sterkt når en først ser det så godt.. Det var vondt for han å miste bestemor.. Ho var som ei mor for han under oppveksten.. og nå i voksen alder.. Ho har betydd så mye for han.. Ho og bestefaren.. Og nå har han minstet begge.. får bare så vondt av han..

Men det ser ut til å gå greit med han.. selv om det forsatt er tungt....

Vi følte vi kunne trenge litt avkobling fra hverdagen her, så i går, lørdag, tok vi oss en tur til danmark med de 2 minste ungene her, og et vennepar og dems 2 barn, og reiste på shopping til bilka.

Godt å komme seg bort litt.. få tankene over på noe annet.

Var en fin tur, selv om jeg måtte rope litt på elgen, på båtturen ned til danmark. hehe...

I dag har bare vært en daffe dag da vi alle har vært litt små trøtte etter turen i går, var ikke hjemme før kl 1.30 i natt..

Og Bølla vår i magen min vokser, og boltere seg rundt som bare det :)

Fortsatt ikke store magen på meg, men jeg merker godt at ho vokser der nede.. Og er full av fart :)

Prøver å tenke litt på navn men det er ikke lett.. er jo så mye fint.. men jeg finner egentlig ikke noe jeg liker SÅÅÅÅ godt.. hehe..

Hadde vært litt koselig å kaldt opp etter besteforeldrene til min kjære.

Bestemor het Gullborg, bestefar het Oscar.

Syns Gulli er litt søtt.. Ei venninne av mine foreldre heter det, og jeg har alltid syns det er søtt, og ho er ei så koselig og flott dame :)

Ikke kommet på noen jentenavn som kunne kommet fra Oscar...

Har dere noen ideer her?

Liker også Fiona, Men dattera mi heter Leona, så da er jeg redd det skal bli rart.. Leona og Fiona.. Mye ona der..

Myrtel er også fint..

Har lyst på et navn ikke alle andre har ;) Og det skal være to navn,. det har alle mine barn :)

Det var nå noen ord fra denne kanten.

Er snart på tide å finne senga..

tenker på dere alle, dere er noen flotte jenter/damer :)

*klem*

Fortsetter under...

Hei jenter :)

Hvordan står det til i dette høstværet?

Her blåser det stikker og stård og regnet pøser ned. Skikkelig surt og kaldt ute.

Har tenkt å bruke dagen til å bake og kose meg litt, og gjøre litt andre husmor ting, få ryddet opp litt etter å ha hatt alle ungene hjemme i helga :) Blir ikke til at en får gjort så mye da.. hehe

I dag har jeg og min kjære 1/2 års bryllupsdag <3

Tida har flydd avsted.. et halvt år siden alt.. det går nesten for fort.

Trives som gift med mannen min. men det er fremdeles rart å tenke på at jeg er gift.. hehe..

Ellers er alt bra her.

Babyen vokser og boltrer i vei i magen.

Kevin nærmer seg 8 mnd nå, blitt stor gutt. Og har fått hele 5 søte små tenner nå :)

På lørdag skal jeg begynne å jobbe igjen. Litt spent på åssen det går.

Skal bare hjelpe til litt noen lørdager.. De ville gjerne ha meg et eller to dager i uka også men da har jeg ingen til å ha Kevin.

Gleder meg litt også, trivdes så godt der. Får bare håpe jeg ikke har glemt alt nå da, når kundene kommer og spør om ting og tang.. hehe..

Er spent på om bekkenet vil holde. Gikk greit å jobbe der da jeg gikk gravid med Kevin. Skal ikke ta noe tunge tak så da går det sikkert greit. Men det blir jo en del gåing da. Står på bena fra jeg begynner på jobb til jeg er ferdig.. Mye løping når det er mye kunder.. Men jeg koser meg der :)

Gleder meg, litt spent og alt på ei gang... :)

Håper alt er bra med dere alle :)

Hei dere jenter som er inne på denne tråden. Aller først får jeg vel takke deg, Hilde, for supert vogntips. Du har kanskje fått vognen allerede. Jeg har også skjønt at jeg trenger en tvillingvogn. Daniel er ca 17 mnd når babyen kommer, så jeg blir jo avhengig av tvillingvogn.Tittet på vognen du har bestilt på Tøffeliten, og den ser jo helt super ut, og med super pris. En butikk her i Fredrikstad selger den også til samme pris. Vet at den også selges i Råde til ca 3000, men Siljes Barn og Utstyr her selger den for fast lavpris til ca 2000. Var på nippet til å bestille den fra Tøffeliten, men ringte rundt. Det er jo en fordel å teste vognen først. Ble veldig glad da jeg fant en butikk i nærheten som hadde den. Har ikke råd til den før i november, men det er litt moro å se den, prøve den og ha noe å se frem til. Alt som får tiden til å gå litt fortere er velkomment. Tenkte jeg skulle se på den i morgen, for da har jeg bilen. Ikke noe problem å ta bussen til byen med Daniel. Det gjør jeg jo senest i går. Måtte kjøpe litt tøy til størstemann som blir 10 år på søndag. Problemet er bare at tiden flyr når man er ute og handler, og det er ikke så veldig moro å dra rundt på ærend med en liten gutt som fort blir lei. Ettermiddagene her i huset drukner jo litt i aktiviteter og lekser. Det blir litt bedre i november, for da er svømmekurset til Erika på 8 år ferdig. Da er det bare mandagene som er opptatt på ettermiddagene.

Tiden går som sagt fort, men gravid-tiden går litt saktere. Skulle egentlig ønske jeg var ferdig, eller at det bare var den siste måneden igjen. Kan ikke noe for det, men jeg teller ihvertfall ukene. Tiden går ikke fortere for det, men det opptar meg veldig mye. Har 100 dager igjen på fredag. Jeg burde ikke klage, for har svært lite problemer. Har hatt vondt i hodet til tider og vært mere sliten og trøtt, særlig når ungene har lagt seg, men det er også det eneste. Føler meg jo litt uforskammet når man leser om andres sorger og problemer.

Ellers har jeg bestilt 3D ultralyd til 6.november, og det gleder jeg meg veldig til. Var på 3D ul for første gang i mitt liv da jeg var ca 27 uker på vei med Daniel. Det var en helt fantastisk opplevelse.Har sett babyen i magen i 3D en gang da jeg var 16 uker, men det var bare et kort glimt. Blir spennende om drøye to uker.

Nå venter jeg på 3 skolebarn som er ferdig kl ett, så de ramler vel snart inn døra her. Da blir det lekser, lesing, middag, svømming og vips så er kvelden her igjen. Hvis jeg ikke husker helt feil, så begynner det program på nrk i kveld om svenske jordmødre. Det skal jeg få med meg, og får sikkert følge i sofaen av resten av gjengen her.

Ha det fint så lenge.

God morgen :)

Venter sistemann:

Så gøy at jeg fikk gitt deg et tips om vogn da :)

Jeg har fått vogna, og er så langt kjempe fornøyd.

Har riktignok bare prøvd den inne enda, med bare Kevin i. Men den kjennes utrolig lett og deilig ut å trille.

Så jeg gleder meg bare til lille bølla blir født så jeg kan ut å trille.. hehe.

Den er lett å slå sammen. nok å bruke ei hånd, og tar liten plass sammenslått.

Mannen så å jøsses da jeg slo den sammen, han lurte på hvor stor plass den kom til å ta i bilen. Kommer faktisk til å ta mindre plass en simo kombivogna jeg har til Kevin :)

Han prøvde også å trille litt på den, som mann lurte han på hvordan den funket, hehe, bare å trille så merker du det sa jeg. Han var også overrasket over hvor lett og god den virker.. så lett å svinge med og slikt. Så vi tror vi komme til å bli fornøyde med den.

Og til en pris på 1990 syns jeg virkelig det er ei god vogn.

Nå er det bare å ha tålmodighet til babyen kommer.. hehe

I morra er jeg vel 23 uker på vei.. Begynner jo å komme seg :)

Er ei aktiv og sterk lita bølle som gjemmer seg der inne i magen. Boltrer i vei.. Koselig å kjenne bevegelser :) like utrolig hver gang det der...

Åh så du skal på 3D. Så spennende! :)

Jeg fikk se Kevin i 3D i uke 30, da jeg var inne på vekstkontroll.

Spurte JM forsiktig om det gikk an å se det på det aparatet ho hadde.

Joda, måtte bare bytte "hode" den ho bruker på magen.

Sa det hadde vært litt gøy å se, siden jeg ikke har sett det med noen av de andre ungene, og det var siste mann (trodde vi.. hehe)

Fikk se lenge på 3D, det var bare så utrolig!

Men han lå jo selvfølgelig å gnurte ansiktet opp i morkaka, så fikk ikke sett det så veldig godt. Men det var utrolig moro.

Skal inn på vekstkontroll rundt uke 30 denne ganga også (Kevin vokste ikke så mye de siste ukene så da er det greit å følge med denne om bølla vokser greit) Og jeg sier jo ikke neitakk til ekstra UL.. hihi

Er slankeoperert så det er litt med tanke på det da, at babyen får det den skal osv videre..

Håper mannen min får til å være med på ul da, han fikk det ikke til da jeg var inne nå i uke 19. Og skal spør JM om vi kan få se i 3D denne ganga også.. er samme JM jeg har, og ho er bare så koselig! Utrolig flott dame ;)

så jeg gleder meg til ul timen i desember :)

Nå høres det ut for at Kevin er klar for brødskiva si. Har begynt å spise litt brød nå.. skikkelig nammis.. hehe

Og i går spiste han sin første "ordentlige" middag, poteter, gulrøtter og fiskeboller i hvit saus. Gapte som en fugl unge så det smakte vist godt. hehe.. Første gang han satt i barnestolen med middagsbordet og spiste middag sammen med oss :)

Satt der storøyd og undrende, og trommet fornøyd på bordet.. hehe..

Gøy når de er så store og kan begynne å sitte sammen med oss andre og spise det samme som oss :)

Han blir 8 mnd nå 2 november.. Tida flyr av sted.. føles jo jeg just fikk han :)

Men da må jeg gi meg,

Få i han ei skive, så skal storesøster i barnehagen, de andre er på skolen.

Så skal vi en tur på sykehuset med Kevin, de skal bare se på noe ved nesa hans. er nesten som et lite fødselsmerke der, og en liten kul med oppsamlede små tynne blodårer.. litt vannskelig å forklare.. Litt spent på å høre hva de sier.. men dte er ihvertfall ikke noe farlig.. heldigvis :)

Da må dere ha en fin dag alle sammen :)

Hei

Det ble ikke noe jobb på meg på lørdag

Jeg gikk med migrene fra onsdag til lørdag :(

Tok siste migrene tab jeg hadde på onsdagen..

Natt til lørdag hadde jeg så vondt at jeg hadde lyst å kjøre hodet i veggen.. lå muse stille og verket og verket..

Så på lørdag orket jeg ikke mer. og tok en tur på legevakta og fikk meg en resept.... :(

Blir helt ødelagt av det der.. er heldigvis ikke ofte jeg får migrene.. men denne ganga fikk jeg det virkelig..

Sattser på å komme meg på jobb på lørdag. Så får vi se åssen det går.

Om jeg kan klare det..

Merker tulla begynner å vokse. Magen er ikke stor, men det er akkurat som jeg er sliten i magen på en måte.. Vannskelig å forklare.. men det er nok bare pga ho vokser der nede :)

Så jeg får prøve meg litt frem og ta det litt med ro..

er ingen tunge oppgaver som skal gjøres på jobben på lørdagene.. da er det bare å mate og stelle dyr, passe på at alt ser greit ut i butikken, og hjelpe kundene..

Men det hender jo det er mye kunder på lørdagene så da blir det mye løping...

Men det blir gøy og :)

ellers ikke så mye som skjer her.

Var hos legen i går. alt bra. tulla vokser og ser ut til å ha det bra i magen.. sparker og boltrer i vei...

I dag er det blå himmel og sol. for ei gangs skyld.

I går haglet det, og var bare surt.

Jeg og lillegutt skal avsted en liten tur i dag tenker jeg.

Skal ha en tur på jysk å handle litt.

Skal prøve meg på å sy voksi pose til han :)

Ser så gøy ut..

Får jeg det til kommer jeg nok til å sy litt forskjellige poser tenker jeg.. selge og gi i gaver til venninner :)

Håper alt står bra til med alle her inne, og at dere får en fin dag :)

Annonse

hilde:) shopping på bilka:) vi var også der hinn dagen:) handlet inn mye ull til ungene og kjøpte bursdagsgave til lille gullet:) en rosa vogn:) den ligner veldig på vogna hu bruker selv:) bilka er gøy, pleier handle der 2 ganger i året:)

du overrasker til stadigheter:) sy voksi poser:) har du tid til det innimellom alt;)

her har alle vert syke...en mamma har ikke tid til å være syk...min mann har vert virkelig dårlig stakkar..han har til og med tatt seg fri frå jobben i dag...han tar seg aldri fri..til og med da han var nyopperert reiste han rett på jobb...

lille jenta har vert så slapp og sliten, har nesten ikke spist de 3 siste dagene og kastet opp og diare...men hu var flink å drikke:) nå i dag er hu mye betre...

eg har flunso og er kjempe sliten av å være våken dag og natt:) må jo passe på alle sammen:) min mor kom og hjalp meg,men hu er også syk nå:)

da tenker eg på ka en syk mamma skal gjøre viss hun har 7 syke unger:) hvordan takkler du omgangsyken med snart 7 unger??? forstå ikke hvordan det er mulig.)

benjamin er mye betre, han er den eneste som ikke er smitta av noe og han blir bare betre og betre av rs viruset,nå er det neste ingen surkle lyder og han har gått ned på medisinene og takkler det fint:)

hvordan går det med babyen i magen din da? ser du magen godt nå? det blir gøy for deg å jobbe litt:) håper du er frisk til lørdag:)

• 2 uker senere...

Heisan "jenter. Nå er det plutselig gått to uker siden sist jeg skrev noe her inne, så det sier jo litt om hvordan dagene flyr av sted - og godt er det. Har endelig kommet meg inn i tredje trimester. Det har liksom alltid vært så lenge til, og vips så er jeg der selv.

Godt å høre at alt står bra til med lille Benjamin, Maria Isabell. Har tenkt mye på dere. Aldri noe moro med syke barn. Det kom så brått på at han ble dårlig. Man tenker ikke på at slikt skal skje.

Formen min er fremdeles ganske bra, men merker jo at jeg blir ganske sliten til tider. Jeg er ikke noe flink til å ta hensyn til det egentlig. Nesten hver dag tenker jeg på at jeg burde legge meg nedpå når Daniel sover og det passer med tiden før de andre kommer hjem, men det blir jo bare med tanken. Det er jo så mye som skal gjøres i et hus hele tiden. Det er deilig med alt som er unnagjort. Har overhodet ikke støv på hjernen, men likevel går det mye tid og krefter med til alt "hverdagslig". Skjønner f.eks ikke hvordan jeg klarte meg uten tørketrommel før. Mannen min sier at jeg ikke behøver å stresse med det han kan gjøre når han kommer hjem, men det er lettere sagt enn gjort. Han drar på jobb før klokken seks om morgenen og kommer hjem ved tre-tiden, så jeg er heldig som har ham her på ettermiddagene. Likevel er det hjelp nok at han tar seg av de andre når jeg er opptatt med lekser og middag. Når ungene er i seng, så er min dag ferdig, og jeg orker ikke tanken på svære tøyhauger på stuebordet og matpakker da. Kveld er kveld, for å si det sånn. Som regel er jo jeg så sliten da at jeg bare må sette meg ned. Føler meg ikke særlig sosial egentlig når jeg slukner klokka ti.

Ellers fikk jeg med med "gubben" og så på tvillingvogn. Den er jo helt super, så da er den snart "i boks". Har lagt av penger til den, men tenkte det må ryddes litt på vaskerommet før den skal i hus. Alt tar plass, og i gangen står vognen vi bruker nå. Jeg er heldig, for det er egen utgangsdør til vaskerommet rett ut på trappa, så det er ikke store forandringene som skal til. Bare så rart at alt skal gjøres og alt tar tid. Jeg er vant til å gjøre det meste selv fra det forrige ekteskapet, men jeg har fått streng beskjed om ikke å løfte tungt av mannen min, så det er vel bare å sette ham i sving. Prøver forresten å mase litt om at vi skal ha ny sofa før jul. Den vi har ved tv-en revner fullstendig i sømmene, og det er siste rest etter mitt forrige ekteskap. Har vært dritt lei den sofaen i flere år nå, så er bare glad for at den revner i stoffet. I mine øyne blir den verre for hver dag som går. Rart hvordan man henger seg opp i ting. Jeg ser den jo hver dag, og nå har jeg fått nok. Siden jeg "bare" går hjemme med Daniel, så har jeg jo begynt å få kontantstøtte. Frem til jul skal de pengene gå til sofa. Etter jul skal jeg heller betale dobbelt avdrag på billånet. Måtte bytte bil forrige gang vi ble flere og endte opp med en 9-seter Opel Vivaro og høyt billån. Blæ. Da jeg ble alene for noen år siden kjøpte jeg meg en Hyundai Matrix 2002-modell. Skyldte bare 30.000 på den, men det hjalp jo ikke når bilen ikke er stor nok. Nå deler vi på bil og har et mye høyere lån. Litt slitsomt med en bil, men det går.

Her går skravla i vei. Får snart noen skolebarn hjem. Var ellers på 3d ul på torsdag, og gutten i magen er selvfølgelig vakrest i verden. Han ble målt til ca 1100 gram, og vil veie ca 3500 til termin. Veldig moro å se ham, og jeg ble ikke så lite forelsket heller. Helt utrolig å ha noe slikt i magen. Tenker liksom ikke over det når hormonene herjer og jeg syns at graviditeten er noe dritt.

Håper alt står bra med dere andre. Hilsen Helene

heisann venter sistemann:)

så fint at du har tenkt på oss:) benjamin vart heldigvis frisk,men nå er han forkjøla igjen;( er kjempenervøs for en ny runde rs virus;(

eg har passet så utrulig godt på, har ikke vert i nærheten av folk som har vert syke, ungått kjøpesenter (det annbefalte dem på sykehuset) kledd på han masse ull, har passet like godt på 1 åringen,men begge er forkjøla...håper så inderlig det snart går over av seg selv....

rart hvor mye det er å ordne i et hus og hvor vanskelig det er å legge seg nerpå når en ser på alt som flyter....selv om en er kjempe trøtt må en liksom berre rydde litt...

nå bur vi i 60 kvm og har bare 2 barn,men eg syntes nå alltid det er 10 000 ting som skulle vert ordna og rydda:)

vi har ikke bil,bruker firma bilen, så det er litt tungvindt ja,men vi prioriterer tid til ungene..har ikke jobba siden eldste jenta vart født...syntes det er fantastisk å være hjemme med ungene:)

akkurat nå jobber min mann mye..han har lange dager... 2 dager i uka jobber han fra 7 til 9 og ellers kommer han "tidlig" hjem i 5-6-7 tida...han reise på jobb før eg og ungene har vakna om morningen...så vi savner han mye og gleder oss til helgene:)

så fint å få 3,5 kg perfekt vekt,ikke for lite eller formye:) kan tenke meg han var nydelig ja:)

ha en kjempefin kveld:)

Hei jenter :)

Koselig å se dere igjen :)

Har vært litt treg i det siste, er ei stund siden jeg var her inne sist.

Er mye trøtt, som vanlig, og har hatt mye migrene de siste ukene.

Blir helt slått ut. Kan til tider være tøft å holde ut hele dagene med ungene når anfallene kommer.

hadde siste anfallet i går.. ikke det en kan kalle godt nei.

Er nå godt Kevin er en snill og forholdsvis rolig liten krabat, så jeg får mulighet til å legge meg ned litt mens han koser seg med lekene sine..

det har ikke blitt noe jobbing på meg, de trengte meg ikke likevel nå, da ho som jeg skulle ha jobbet litt for er kommet tilbake etter lang tids sykemeldt. Egentlig like greit for jeg kjenner meg sliten ofte nå.. trøtt.. og magen begynner å vokse litt nå, føler det strekker i den, og den kjennes ut som den er sliten.. sikkert livmora som er sliten etter så tette svangerskap..

Så jeg tror egentlig jeg gjør lurt i å holde meg litt i ro.

Men det er mulig jeg skal trå til å hjelpe til noen dager i jula i butikken.. er litt moro å jobbe da... :)

Går rundt her å gleder meg som en unge til jul.. sikkert værre enn ungene.. hehe

Gleder meg sånn til å begynne med julebaksten.. elsker å bake, og da spes julekaker.. baker for mamma og svigermor også :)

Og å pynte til jul.. masse koselig pynt og masse lys.. å så koselig..

Også å lage ting med ungene.

Gikk på stor shopping hos panduor.no. Gikk utover kontoen men pytt pytt... hihi

Kjøpte masse som vi skal lage sammen..

Tradisjon her at vi har en hel dag som lagedag. lager masse pynt, og pynter pepperkakehus, og bare koser oss :)

Og jeg kjøpte også et slikt start sett til å lage hjemmelaga drops med. det blir spennende og moro å prøve :)

Har kommet litt i gang med julegavene også nå.

Jeg og Kevin var ute på en liten shopping i dag.. fikk unna et par gaver til.. så nå har vi fått unna noen ihvertfall..

Åååå som jeg gleder meg til jul.. hehe

vi skal være her hjemme i år. foreldrene mine og min bror kommer til middag.. så kan det være svigers kommer etter middagen for å være med å åpne pakker.. vi skal ha ungene til min mann her hele jula, så da er det lettest å være hjemme.. koselig å stelle til på julaften :)

skal på ny ul også i desember..

Det gleder jeg meg til :)

skal bare inn p en vekstkontroll for å se at tulla har det greit.

Virker nå som ho vokser som ho skal..

boltrer og koser seg ihvertfall, og magen er begynt å komme..

Jeg har nå fått prøvd meg på å sy voksiposer da.

Er knall moro :)

Sydde først en til kevin.

så sydde jeg en liten prinsesse pose, med blondetrekk og bloder langs kanten, som jeg skal gi til jul til ei som venter ei prinsesse..

Må nok sy en til prinsessa vår også :)

Fikk litt dilla på det,er kjempe moro. Så jeg vil prøve å selge litt.. Har fått bestilling på en pose :) Kjempe gøy :)

Uff så trasig at Benjamin er forkjølet igjen da.

Håper han og storesøster blir friske og raske igjen fort. ikke noe godt når små trolla er syke :(

Dattera mi gikk et par dager med litt vondt i hodet og feber, men det ble heldigvis ikke noe mer enn det.. kom seg fort i form igjen..

ellers er det lite vi har vært syke.. litt småforkjølte bare.. *bank i bordet*

Jeg kjenner til det med mannfolk som jobber lenge og sent ja.

Fikk nesten akkurat mannen min hjem fra jobb.. Han gikk i 6 tida i dag morres og kom hjem nå for ei lita stund siden.. lang dag stakkar.

Han har ikke sett småtrolla våre siden søndag nå.

Tenker det er en liten krabat som kommer til å bli helt vill når pappa kommer hjem fra jobb i morra..

Kevin er så pappa gutt at det er helt utrolig..

Så gøy å se på han når han får øye på faren sin, når han kommer fra jobb.. hehe.. Hele gutten spreller og hopper og gliser fra øre til øre.

Og hvis faren da går ut, på badet el, så blir det skriking.. Skal opp til pappa med ei gang.. hehe.. De er søte og gode sammen..

Ser heldigvis ut som det ikke blir en sen dag for mannen min i morra.

Og ungene hans kommer i morra, skal være ei uke (fra onsdag til onsdag annehver uke) så da er det jo greit at han har fått jobbet unna det værste, så han får litt tid sammen med de også..

ellers tror jeg ikke det er så mye som skjer her..

sitter med dårlig samvittighet og skyldfølelse over at jeg gjør så lite om dagen... som dere sier, det er bestandig noe å ta seg til i et hus, selv om man ikke har støv på hjernen..

Men jeg føler jeg bare tuster rundt helt i ørska i min egen lille verden, ikke klarere å fungere, eller å få gjort noe.

det er så tungt og slitsomt å gå slik..

Men nå ligger jeg veldig lavt i blodprosent, og blodtrykket er lavt.

Så jeg har begynt å ta mer jern nå + andre ting som skal hjelpe for å komme seg opp litt.. så får vi bare håper det hjelper snart..

noen dager er heldigvis bedre enn andre, der ånden kommer og dytter meg bak og jeg får gjort litt her :)

Men nå kjennes det ut som batteriene mine trengs å lades her, på tide å finne senga.. er over legge tid nå.. hehe

orker ingenting på kvelden... siger bare sammen i sofaen og blir tv slave :(

men kveldene skal nytes også da. ;)

Håper dere har det fint og at alle snart er friske og raske igjen :)

Natti natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...