ventos Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hallo! Kikker jo innom her innimellom jeg vet du, og nå ser jeg at du er igang med spray!! Sender deg masse gode vibber, alle gode tanker under spray, sprøyter, uttak og innsetting av ett eller ett par fantastiske gullegg:-))) Heier fra sidelinjen, og følger (og føler) med deg!!! Stor klem fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hallo din gamle røver ;-) Så koselig at du kikker innom og hilser på, det setter jeg stooooor pris på. Jeg vanker fremdeles på disse sidene da vet du.... ikke like aktiv som tidligere, men litt mer blir det jo under forsøk. Jeg tar med meg alle gode tanker og vibber jeg kan få. Trenger andre til å tro og håpe for meg, for det finner jeg desverre ikke så lett for tiden. Hælledussen, gutten din må ha blitt stor gutt han nå..2 år? Nå i oktober, stemmer ikke det? Tiden flyr, det skal være sikkert og visst... Håper alt står bra til med deg og dine. Har du foressten no mer kontakt med de andre jentene fra den tiden? Lenge siden jeg har sett og hørt fra dem. Du må ta godt vare på deg selv, så snakkes vi igjen. Og du får følge med på "Emma`s episode 11 av prøverørsprosessen". Henger inne blandt uke 41 jentene!! Klem fra meg:-)
ventos Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 11. forsøk. Tenk det!! Forstår at det kan være hardt å holde motet og håpet oppe, men husk at det like godt kan bli deres tur som alle andres. Jeg tror, og jeg håper for deg:-)) Vet ikke noe om noen av de andre gamle traverne her inne, dessverre. Vært hyggelig å høre hvordan det går med "blir det et søsken". Kanskje hun er innom her og snoker litt etter gamle kjente hun også? Jada, Fabben blir 2 år nå i oktober, og jeg må jo bare innrømme at selv om det har vært ett par søvnløse år, så er jeg så evig takknemlig for han. Blitt en tøff liten gutt nå. Begynt i barnehage og virker stor-tilfreds med livet. Har du lyst til å se, så ligger det bilder av han under nicket mitt på albumsidene:-) Da krysser jeg fingre og tær for at tr kommer som bestilt hos deg, og at det snart er sprøytestart.(Når ca blir det??) Og, ett sommerbarn 09 blir perfekt vet du!!!!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Hei igjen Ja han var blitt en utrolig nydelig gutt. Kan tenke meg det ar tøft å få en bitteliten i hus nå som de andre har blitt så store. Er ikke bare solskinnsdager å få barn. "Blir det et søsken" har skiftet nick til "Vi har to mirakler", vet jeg. Hadde vært gøy å vite hvordan det står til. Hun hadde et skikkelig tøft svangerskap og fødte tidlig mener jeg å huske. Kanskje det har blitt en liten til der?...hm. HUsker du Snuppelupp? Tror det var det hun het, hun som ble med på treffet i L den gagen. Hun ble jo gravid på egenhånd og barnet hennes var alvorlig sykt. Tror ikke de engang kunne fastså kjønnet. Lurer så på hvordan det har gått med henne og barnet. Det er rart, men man knytter så nære bånd med mennesker man egentlig ikke kjenner. Jeg starter med sprøyter i morgen tror jeg, skal på sjekk da. Har lagt inn søknad på en liten sommerbaby...det er jo lov å drømme!!! Dette blir mitt nest siste forsøk før vi gir oss. Da er nok, nok....og vi går for adopsjon. Så her må det krysses det som kan krysses for en liten en i magen.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Når jeg leser gjennom innlegget må jeg le. Det er så mange skrivefeiler. Hode mitt har sluttet å virke pga spray...*ler*
ventos Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 Da håper jeg det er klart for sprøytestart idag, Emma*:-) Lykke til på kontroll. Får inn her å lese senere idag hvordan status er. Stemmer det, ja. Husker at hun byttet nick, men ikke hva det var. Tror det var litt trøbbel med gutten hennes pga for tidlig født, men håper det går bra med dem alle!(mener vi har to mirakler altså) Snuppesnupp husker jeg også. Fulgte hverandre litt på slutten av svangerskapet her inne da vi hadde termin sånn ca samtidig. Men, uff ante ikke at det var sånn det gikk! Herregud, ennå en grunn til å være så takknemlig for det man har altså... Føler akkurat som du, det er rart, men derfor jeg er innom og kikker litt her. Føler så utrolig med alle som sliter, og gleder meg stort når det går i boks. Var jo en helt egen stemning her inne husker jeg, og denne siden og etterhvert dere jeg også møtte ,betydde så mye for meg i en vanskelig og utfordrende tid av livet vårt. Vi "snakkes" snart igjen....TVI TVI så lenge:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå