06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Min sønn ble nett 9 mnd og vi måtte ut å kjøpe sko til han for han ble så våt når han satt i sandkassen og lekte. Da fant vi ut at det var lurt å ha på sko så det ikke kom sand overalt også. Men ble litt paff da vi måtte kjøpe str 22.hehe. 21 passer akkurat men vil jo ik kjøpe noen sko som han vokser utav på 2-3 mnd heller. Hva bruker deres i sko egentlig?
3småtroll♥ Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Det er så forskjellig det! Jentene mine sleit jeg med å finne sko til når de begynte i barnehage- da vi de halvannet år og brukte str 18 og det var det lite av i gummistøvler og slik.. Nå her jeg en gutt på 4 mnd som bruker 21! Ikke det at han har ordetlige sko enda, men ser det jo på tøfler og sokker..
aragon Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Kjøpte akkurat sko til gutten min på 9mnd og det var iallefall stor forskjell på strørrelsene. I ecco vinterskoene måtte han ha 21 mens i rhode tøflene 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå