Gå til innhold

kun 2 av 6 egg gode nokk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har vi fått tlf fra klinikken om at kun 2 av mine 6 egg var gode nokk til en befruktning.er litt skuffa.hadde håpet det skulle være flere som klarte seg.så nå er det bare å vente med en klump i magen til i morgen tidlig for å høre om vi skal sette inn eller ikke.har nå mine tvil.syns at alt hår gått i mot oss.alt er så vannskelig.dette e det første forsøket vårt.måtte avbryte sist pg at eggene ikke ville bli store nokk.så vis vi må avbryte denne gangen så regnes vel dette som et forsøk selv om vi ikke får sotte inn nå??huff er lei meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. :-)

Skjønner at du er nedfor nå men 2 egg kan være nok det skjønner du!! Vi hadde bare 2 befruktede selv vi (av 6) og vi venter barn i mai!!! Det er tydligvis ikke antallet det kommer an på...så opp med hodet lille venn, dere har fortsatt muligheten! Krysser fingrene for dere jeg! :-)

klem

Skrevet

Krysser fingrene for dere !

Måtte det bli innsetting i morgen :o).

Om det ikke blir innsetting-

så teller IKKE dette forsøket.

Klem :o)

Skrevet

takk for svar.vet jo at det skal bare et egg til men det er så lett å bli pesimist med en gang.så krysser fingre å tær for at det ene egge utvikler seg fint å blir gullegget:)håper så inderlig på innsetting.har reist så langt at skuffelsen blir ekstra stor om man reiser hjem tomhent å blakk:(

det var nå bra å høre at det ikke teller som et forsøk om det ikke blir innsetting..klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...