mor07 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Gutten min er en måned og sover hele natten, våkner mellom 6:30 og 7:00. Jeg våkner med våt seng og det er så ekkelt. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil ikke produksjonen gå ned?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Prisen får at de små sover hele natten er at man lekker (og får igjen mensen). Melkeproduksjonen er tilpasset hvor mye sønnen din trenger i døgnet og når det da går lenger enn mellom de andre måltidene, vil mange lekke. Ullinnleggen klarer som regel ikke å holde på all melken som kommer og et tips er å ligge på håndklær og/eller er tisselaken (f.eks klipp av en bit som du ligger under overkroppen) slik at madrassen ikke begynner å lukte surt. Et annet tips er å bruke bleier som ammeinnlegg på natten. Har hørt at det skal virke bra på de som lekker mye.
*En rosa og en blå* Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Pumper du deg før du legger deg?
Bilingüe Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Enig! Pump før du legger deg, og kanskje doble ammeinnlegg? Jeg bruker alltid ull/silke (Nøstebarn) innerst, med store ull utapå. Tar som regel støyten Hvis ikke hørtes jo bleie smart ut da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå