Gå til innhold

oth urban jungel eller easywalker sky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ! Jeg og venninnen min har kjøpt OTH Urban Jungle :o)

Jeg synes den er lett og solid å trille, med 3 hjul er den også lett å snu på.. Vet ikke så mye ang bilsetet, men en annen ting er at dersom man kjøper dem i Sverige (som jeg gjorde) sparer du over 3000,- :o)

OTH er iallefall knallgod å trille, den beste vognen å trille etter min mening ;)

Sittekomforten til barna er veldig bra, og sportsvogndelen fungerer som en hengekøye, så det at selve understellet ikke har så veldig mye demping er igrunnen bare bra etter min mening. Det gjør den lettere og trille, og barnet har det uansett supert da hengekøyeeffekten gir meget god demping. Bagdelen har jeg ingen erfaring med.

Nå har jeg aldri hatt en easywalker da, men basert på det jeg har prøvetrillet på butikk og brukerinfo jeg har lest på nett så skal trillekomforten være ganske lik.

Bilsete kan også festes på oth, begge vognene krever egne adaptere for det. OTH har universaladapter så det passer de aller fleste babystoler.

Begge er lette ew ca 9 kg og oth ca 10 kg. Easywalker blir minst sammenlagt, men litt høyere enn oth. Oth blir helt flat, men ganske lang. Men vi har ikke problem med å få plass til den i vår lille bil. Tror det kommer mye an på hvordan bagasjerommet er formet.

Oth tåler høyere vekt, ew er bare testet opp til 15 kg (men jeg er sikker på at den tåler mye mer) mens oth er testet opp til 35 kg tror jeg.. Så er oth ett par cm lenger i ryggen enn ew.

Da jeg skulle ha ny vogn nå stod det mellom oth, ew og tfk. Pga trillekomforten ble valget stående mellom ew og oth, og jeg likte løsningene på oth bedre. Dessuten virker den litt lunere (ser sånn ut, vet ikke om det stemmer) og for meg var det viktig med de ekstra cm på ryggen og de ekstra kiloene den tåler. Selv om ew sannsynligvis tåler mye mer så kan man få problemer med reklamasjon o.l om man har hatt ett tyngre barn i vognen.

Men jeg tror egentlig at du blir fornøyd uansett hvilken av disse vognene du ender opp med =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...