Gå til innhold

Da går jeg ut herfra igjen :(

Alvepia *happy mum*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

å nei Alvepia, dette var veldig trist å høre. Jeg er redd for dette skal skje meg hver dag. Jeg håper virkelig ikke at alt håp er ute. Ble veldig lei meg på dine vegne nå og tenker på deg.

Lykke til på ul i morra.

Sender en stoor trøsteklem til deg.

Hei jenter.

Det var tomt på UL i dag:(

De så ingenting, å klarte heller ikke å måle noe siden jeg ikke var lengre enn 5 uker. De tok en Hcg BP, så skal det taes en ny om 1 uke.

Jeg kjente det i går at det var over. med de mens smertene som kom så plutselig og bygget seg videre opp så ble jeg bare liggende i bilen å vente. måtte stoppe 2 ganger for å skifte truseinnlegg midt på fjellet i mørke:S å innen vi var kommet hjem hadde jeg blødd ut både truse og bukse, innlegge og bilsete. + ett laken jeg hadde fått lagt under meg slik at jeg trodde jeg berget bilsete, men den gang ei :(

Så her bli det da ikke noen forsøk før etter nyttår igjen :(

men men.. samober vil vente litt nå så jeg må respektere hans ønske.

Lykke til videre jenter, jeg vil være innom her å passe på dere :)

*klem*

Annonse

Å nei, så ufattelig trist for deg. At det skal være så vanskelig!!!! :( Hadde selv en blødning i uke 6 og følelsen var helt grusom. Heldigvis hadde spiren klamret seg fast og er der enda, men opplevelsen var helt utrolig kjip og sitter i enda. Føler med deg og ønsker deg massevis av lykke til neste gang!!!

*klemmer*

Uff uff uff, så trist... Det er jo helt umenneskelig dette her, først skal vi holde på i måneds og årevis med å prøve inkludert prøverørsforsøk som sliter utrolig både psykisk og fysisk. Og så når man endelig blir gravid så går det galt. Det er noe veldig veldig urettferdig her...

En stor klem til deg - ikke gi opp!

Hei jenter..

takker så utrolig mye for støtten... tårene triller jo her når jeg leser om alle dere som svarer :) *tusen takk*

Sambo har snakket med svigermor, å ho vil at vi skal søke oss til risken... sikkert bare for å ha kontroll over meg og at jeg ligger rolig.. hihi.... Godt å kjenne at noen bryr seg så utrolig :)

Jeg har allerede skrevet mail til dem for å sjekke om evt vente tid osv, så får vi heller se hva som skjer.

Det blir nå en pause her da i hvertfall til over jul.

pass på dere selv jenter, jeg krysser alt åg tenker ofte på dere :)

*klem*

Neeeei, er så utrolig trist og lese sånt :(

Vet akkurat hvordan du hadde det i det øyeblikket det skjedde, forbanna urettferdig dette.

Det rare med meg var at livet mitt gikk i oppløsning da det skjedde, meeen jeg kom meg jammen fort også og såg frem til neste prøving :)

Håper det går litt bedre med deg nå og ta godt vare på hverandre :))

Stor trøsteklem til deg Alvespira :))

Annonse

Nei og nei Alvepia, ble så fryktelig trist av å lese at dette skulle skje igjen!! Har tenkt på deg og tenker sånn på deg nå at jeg blir helt matt. Er iallefall glad for at du har ei svigermor og en samboer som støtter og tar grep, kanskje det går bedre på riksen!!!

Nå får du stelle godt med deg selv og kose deg så godt du kan med sambo og hund i perioden frem til neste forsøk, det SKAL gå neste gang, bare vent, du får nok en nyttårsgave du :) !!!!

Mange gode klemmer til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...