Gå til innhold

Gikk te hælvette denne gang og :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tur hjemover fra lofoten i dag begynte jeg å blød kraftig, å vi dro rett på legevakten. Legen prøvde å få oss på sykehuset for en UL, men der hadde de ikke kapasitet til å ta oss inn, så vi skal inn i morra tili kl 09.

Dem vil sjekke om kanskje det er 1 igjen eller ikke. jeg har desverre ikke noen forhåpninger :(

Nå skal jeg prøve å sove, med masse kvalme å ømme pupper :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mist håpet enda! Jeg hadde en styrtblødning da jeg var i uke 9. Det fossblødde og jeg var sikker på at det var over. Men på UL dagen etter så vi hjertet slå! Har blødningen stoppet opp, blør du masse enda? Gyn sa til meg at de hadde bedre erfaring med de som blødde masse og plutselig enn der hvor det begynte med brun utflod og deretter mer og mer blod. Masse lykke til på ultralyd! Skal krysse fingerene for at spiren/ene har klort seg fast!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Uff da.

Men som det skrives over her så er ikke alt håp ute.

Ei jeg kjenner hadde slike styrtblødninger med jevne mellomrom og den gutten er nå over 1 år.

Håper så inderlig at dere ser et bankende hjerte i morgen!

Klæm

Skrevet

Hei Alvepia,

håper inderlig det går fint med deg i dag. Ikke kjekt med blødning.

Krysser fingrene.

Klem

Skrevet

Men med denne blødningen viste jeg at det var over, for det kom så ALT for mye slim og klumper til at noe skulle kunne berge seg.

ikke så de noe på ul heller, skulle startet på uke 5 i dag. tok en hcg bp i dag, åsså skal det taes en ny en om 1 uke.

Så nå blir det ikke noe forsøk på oss før langt etter nyåret, har allerede pratet med Tromsø..

Skrevet

Ja det er desverre sånn at det er litt tidlig å juble når en er så tidlig i graviditeten. Det går desverre ikke veien for alle. Har også hatt en SA uke 6 og en MA uke 11-12. Som en jordmor uttalte at det desverre er en del av det å være kvinne, og det er vel 20% av alle svangerskap som endes før uke 12 - oftest er grunnen kromosomfeil på fosteret. Men, du KAN bli gravid - så neste gang sitter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...