Gå til innhold

Hva synes dere? Aud Elisabeth eller Signe Elisabeth?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Signe er et kjempefint navn. Er ikke så begeistret for Elisabet igrunn, men det står ganske fint sammen. Aud Elisabet synes jeg ikke så veldig om.

Skrevet

helt klart Signe Elisabet. Aud er synonymt med kjerring--syntes jeg. sorry..

:S

Skrevet

Helt ok Tina, ingenting å unnskylde seg for. Jeg spør om deres oppriktige mening. Kjempe flott at dere er ærlige

Skrevet

Signe er mye finere enn Aud:) Liker ikke Aud i det hele tatt.

Skrevet

Signe Elisabeth ble litt "tungt".. SignE Elisabeth. Men et nydelig navn :) Aud er helt greitt, men Signe er mye mye søtere :)

Skrevet

Signe Elisabeth var pent: )

Aud blir et kjerringnavn for meg også...

Skrevet

Regner med det er snak om oppkalling her, i så tilfelle synes jeg Signe Elisabeth er penest. Ellers er jo Ada Elisabeth vakkert :-)

Skrevet

Aud er ikke noe fint. Kjenner ei som heter Signe Elisabeth og det er et fint navn, men blir jo uttalt Signe Lisabeth, ingen som sier SignE_Elisabeth til henne.

Skrevet

Jepp, SignE Elisabeth vil utgjøre en såkalt Hiatus (i retorikken ansett som dårlig oppbygging av språk), altså et "svelg mellom ord." Og vil bli kalt signe lisabet

Litt vrient å unngå det der altså. Vi har samme dillemma: hvilke bokstaver kan navnet slutte på i forhold til hvilket etternavn vi kan bruke. Mitt begynner på konsonant, mens hans på en vokal..

Skrevet

Signe er nydelig, Aud er forferdelig.. Beklager. Elisabeth er flott - hva med det alene? :-)

Skrevet

Høres ut som to trauste damer i godt voksen alder du presenterer der gitt :-) Men Signe er ganske ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...