leia81 venter gull nr3 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 ja da var det tid for 3d ultralyd i morgen =) gleder meg masse... men håper jeg får sett ansiktet å kjønnet denne gangen da... sist på ordinær så jeg bare rumpa og bakhodet til babyen.....
smiley75 Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Lykke til på 3D ultralyden da!! Spennende å høre hvordan det gikk med deg! :-) Om du fikk sett kjønnet og ansiktet! Vi skal på 3D til fredag - i Tønsberg! Gleder oss veeeeldig - spesielt storebroren på 7,5 år! Han skal være med! :-)
leia81 venter gull nr3 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 skal du til kvinnedoktoren? han er å anbefale ja fikk se kjønnet med en gang han slo på apparatet var ei JENTE gitt å fikk så vidt sett ansiktet, men han sa jeg skulle løpe til farmandstredet å kjøpe meg noe kaldt å drikke eller is så fikk han prøve igjen for han så ikke noe bare bakhodet å armene ... å da så jeg litt... men ikke noe før det.... han sa det var noe av det staeste av en baby han hadde vært borti hehe.... så dr. mikael nicolaidis er å ennbefale på det sterkeste altså =)
skytte75:) Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 hvor langt er dere på vei? Har veldig lyst på 3d, men er bare 23 uker.. Var i Tønsberg med første mann, da var jeg 30 uker, og de synes nesten tulla var litt stor.. Har lest at de anbefaler over uke 28?
leia81 venter gull nr3 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 jeg var 25+3 men kunne kanskje ventet til uke 27.... men klarte ikke det men fikk se ganske bra bare denne tulla hadde vært mere samarbeids villig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå